Zobrazit minimální záznam

Marketing plan of product "XYZ"



dc.contributor.advisorJoudalová Barbora
dc.contributor.authorPíša Václav
dc.date.accessioned2017-06-07T16:10:45Z
dc.date.available2017-06-07T16:10:45Z
dc.date.issued2017-05-04
dc.identifierKOS-598643658805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/70041
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je navrhnout marketingový plán pro produkt "XYZ" společnosti ABC s.r.o. Cílem práce je navrhnout marketingová plán, který firmě přinese 100 000 nových uživatelů. Pro vytvoření marketingového plánu byly využity data z provedených analýz (SWOT, Pestle, atd.), které byly doplněny o vlastní kvantitativní a kvalitativní průzkum. Výsledkem práce je marketingový plán, který svou implementací zajistí splnění stanovených cílů.cze
dc.description.abstractThis thesis aims to create a marketing plan of a product "XYZ" for the company ABC s.r.o. The goal of the thesis is to develop the marketing plan which will generate 100,000 new customers. Data from several analyses (SWOT, Pestel, etc.) including data from customer questionnaire and in-depth interviews were used to create the marketing plan. A successful implementation of the marketing plan should ensure that the set goals are met.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingový plán, marketingový mix, e-commerce, situační analýza, zvýšení počtu uživatelůcze
dc.subjectMarketing plan, marketing mix, e-commerce, situation analysis, increasing the number of usereng
dc.titleMarketingový plán produktu XYZcze
dc.titleMarketing plan of product "XYZ"eng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeLeitmančík Adam
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam