ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový plán produktu XYZ

Marketing plan of product "XYZ"

Type of document
diplomová práce
master thesis
Author
Píša Václav
Supervisor
Joudalová Barbora
Opponent
Leitmančík Adam
Field of study
Projektové řízení inovací v podniku
Study program
Řízení rozvojových projektů
Institutions assigning rank
oddělení manažerských studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Předmětem diplomové práce je navrhnout marketingový plán pro produkt "XYZ" společnosti ABC s.r.o. Cílem práce je navrhnout marketingová plán, který firmě přinese 100 000 nových uživatelů. Pro vytvoření marketingového plánu byly využity data z provedených analýz (SWOT, Pestle, atd.), které byly doplněny o vlastní kvantitativní a kvalitativní průzkum. Výsledkem práce je marketingový plán, který svou implementací zajistí splnění stanovených cílů.
 
This thesis aims to create a marketing plan of a product "XYZ" for the company ABC s.r.o. The goal of the thesis is to develop the marketing plan which will generate 100,000 new customers. Data from several analyses (SWOT, Pestel, etc.) including data from customer questionnaire and in-depth interviews were used to create the marketing plan. A successful implementation of the marketing plan should ensure that the set goals are met.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/70041
View/Open
PLNY_TEXT (4.413Mb)
POSUDEK (5.810Mb)
POSUDEK (575.8Kb)
PRILOHA (14.10Mb)
Collections
  • Diplomové práce - 32116 [933]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV