ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra ekonomiky a řízení stavebnictví
  • Bakalářské práce - 11126
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra ekonomiky a řízení stavebnictví
  • Bakalářské práce - 11126
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingové strategie ve stavebnictví

Marketing strategies in the construction

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Valenta Václav
Vedoucí práce
Měšťanová Dana
Oponent práce
Kadeřábková Božena
Studijní obor
Management a ekonomika ve stavebnictví
Studijní program
Stavební inženýrství
Instituce přidělující hodnost
katedra ekonomiky a řízení stavebnictví



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce pojednává o marketingových strategiích ve stavebnictví. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na klíčové strategie společností, nové marketingové trendy a inovace. Praktická část je rozdělena na čtyři části a analyzuje náklady, finance a konkrétní strategie vybraných stavebních společností. Práce také zahrnuje doporučení možného opatření ke zkvalitnění jejich činností prostřednictvím založení zcela nové marketingové společnosti.
 
Bachelor thesis covers marketing strategies in the construction. It is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part is focused on the key strategies of construction companies, new marketing trends and innovations. The practical part is divided into four parts and analyzes the finances, costs and specific strategies of selected construction companies. Thesis also includes the recommendation of possible measure to improve their activities by establishing a brand new marketing company.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/69919
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.798Mb)
POSUDEK (406.3Kb)
POSUDEK (592.0Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 11126 [575]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV