Marketingové strategie ve stavebnictví
Marketing strategies in the construction
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Valenta Václav
Vedoucí práce
Měšťanová Dana
Oponent práce
Kadeřábková Božena
Studijní obor
Management a ekonomika ve stavebnictvíStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra ekonomiky a řízení stavebnictvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce pojednává o marketingových strategiích ve stavebnictví. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na klíčové strategie společností, nové marketingové trendy a inovace. Praktická část je rozdělena na čtyři části a analyzuje náklady, finance a konkrétní strategie vybraných stavebních společností. Práce také zahrnuje doporučení možného opatření ke zkvalitnění jejich činností prostřednictvím založení zcela nové marketingové společnosti. Bachelor thesis covers marketing strategies in the construction. It is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part is focused on the key strategies of construction companies, new marketing trends and innovations. The practical part is divided into four parts and analyzes the finances, costs and specific strategies of selected construction companies. Thesis also includes the recommendation of possible measure to improve their activities by establishing a brand new marketing company.
Kolekce
- Bakalářské práce - 11126 [536]