ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Civil Engineering
  • Department of Construction Management and Economics
  • Bachelor Theses - 11126
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Civil Engineering
  • Department of Construction Management and Economics
  • Bachelor Theses - 11126
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingové strategie ve stavebnictví

Marketing strategies in the construction

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Valenta Václav
Supervisor
Měšťanová Dana
Opponent
Kadeřábková Božena
Field of study
Management a ekonomika ve stavebnictví
Study program
Stavební inženýrství
Institutions assigning rank
katedra ekonomiky a řízení stavebnictví



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce pojednává o marketingových strategiích ve stavebnictví. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na klíčové strategie společností, nové marketingové trendy a inovace. Praktická část je rozdělena na čtyři části a analyzuje náklady, finance a konkrétní strategie vybraných stavebních společností. Práce také zahrnuje doporučení možného opatření ke zkvalitnění jejich činností prostřednictvím založení zcela nové marketingové společnosti.
 
Bachelor thesis covers marketing strategies in the construction. It is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part is focused on the key strategies of construction companies, new marketing trends and innovations. The practical part is divided into four parts and analyzes the finances, costs and specific strategies of selected construction companies. Thesis also includes the recommendation of possible measure to improve their activities by establishing a brand new marketing company.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/69919
View/Open
PLNY_TEXT (3.798Mb)
POSUDEK (406.3Kb)
POSUDEK (592.0Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 11126 [575]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV