ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Economic Studies
  • Bachelor Theses - 32163
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Economic Studies
  • Bachelor Theses - 32163
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mystery shopping v restauracích hotelů Prague Star

Mystery Shopping in the Restaurants of Prague Star Hotels

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Kuželová Barbora
Supervisor
Cupal Libor
Opponent
Škorňová Eva
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Study program
Ekonomika a management
Institutions assigning rank
oddělení ekonomických studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se zabývá realizací techniky mystery shoppingu v hotelových restauracích a jejímu následnému vyhodnocení. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje tři kapitoly, které se zabývají zařazením mystery shoppingu do marketingového výzkumu, samotnou podstatou mystery shoppingu a základním principem stravovacích služeb. Praktická část je věnována analýze a vyhodnocení situace na pracovišti restaurací a následnému návrhu řešení pro danou společnost.
 
The bachelor thesis deals with realization of mystery shopping technique in hotel restaurants and its subsequent evaluation. The bachelor thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part contains three chapters dealing with mystery shopping in marketing research, the very essence of mystery shopping and the basic principle of catering services. The practical part is devoted to the analysic and evaluation of the situation at the restaurant workplace and the subsequent design of the solution for the given company.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/69877
View/Open
PLNY_TEXT (1.425Mb)
POSUDEK (576.0Kb)
POSUDEK (425.8Kb)
PRILOHA (499.8Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 32163 [663]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV