Zobrazit minimální záznam

Mystery Shopping in the Restaurants of Prague Star Hotels



dc.contributor.advisorCupal Libor
dc.contributor.authorKuželová Barbora
dc.date.accessioned2017-06-07T16:06:36Z
dc.date.available2017-06-07T16:06:36Z
dc.date.issued2017-05-04
dc.identifierKOS-593779634105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69877
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá realizací techniky mystery shoppingu v hotelových restauracích a jejímu následnému vyhodnocení. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje tři kapitoly, které se zabývají zařazením mystery shoppingu do marketingového výzkumu, samotnou podstatou mystery shoppingu a základním principem stravovacích služeb. Praktická část je věnována analýze a vyhodnocení situace na pracovišti restaurací a následnému návrhu řešení pro danou společnost.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with realization of mystery shopping technique in hotel restaurants and its subsequent evaluation. The bachelor thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part contains three chapters dealing with mystery shopping in marketing research, the very essence of mystery shopping and the basic principle of catering services. The practical part is devoted to the analysic and evaluation of the situation at the restaurant workplace and the subsequent design of the solution for the given company.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMystery shopping, marketingový výzkum, hodnocení, dotazník, marketingcze
dc.subjectMystery shopping, marketing research, evaluation, questionnaire, marketingeng
dc.titleMystery shopping v restauracích hotelů Prague Starcze
dc.titleMystery Shopping in the Restaurants of Prague Star Hotelseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeŠkorňová Eva
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam