Zobrazit minimální záznam

Strategic Marketing ADBA Ltd.



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorBaše David
dc.date.accessioned2017-06-07T16:05:41Z
dc.date.available2017-06-07T16:05:41Z
dc.date.issued2017-05-04
dc.identifierKOS-593779628005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69842
dc.description.abstractHlavním tématem bakalářské práce je strategický marketing společ-nosti ADBA, s. r. o. Zkoumá fungování společnosti a její postave-ní na trhu. Cílem bakalářské práce je na základě analýz určit současné postavení firmy na trhu a doporučit změny vedoucí ke zlepšení pozice firmy v tržním prostředí v kontextu strategického marketingu. Hlavním přínosem práce tedy je zlepšení postavení společnosti ADBA s. r. o. na trhu, při provedení navrhovaných změn.cze
dc.description.abstractThe Bachelor's thesis examines operations and strategic de-cisions made by the ADBA company and its place on the market. The aim of the Bachelor's thesis is to analyse current position of the company on the market and suggest improvements and changes that will better the position of the company on the market and its competitiveness in context of strategic marketing. Main con-tribution of the Bachelor's thesis is a position improvement of the ADBA company, ltd. on the market by implementing improvements suggested by author.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectAnalýza prostředí, situační analýza, strategické řízení, STP pro-ces firmy, strategický marketiing.cze
dc.subjectEnvironmental analysis, situational analysis, strategic direct-ing, STP process of company, strategic marketing.eng
dc.titleStrategický marketing společnosti ADBAs.r.o.cze
dc.titleStrategic Marketing ADBA Ltd.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeBaštýř Jan
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam