ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Strategický marketing společnosti ADBAs.r.o.

Strategic Marketing ADBA Ltd.

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Baše David
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Baštýř Jan
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Hlavním tématem bakalářské práce je strategický marketing společ-nosti ADBA, s. r. o. Zkoumá fungování společnosti a její postave-ní na trhu. Cílem bakalářské práce je na základě analýz určit současné postavení firmy na trhu a doporučit změny vedoucí ke zlepšení pozice firmy v tržním prostředí v kontextu strategického marketingu. Hlavním přínosem práce tedy je zlepšení postavení společnosti ADBA s. r. o. na trhu, při provedení navrhovaných změn.
 
The Bachelor's thesis examines operations and strategic de-cisions made by the ADBA company and its place on the market. The aim of the Bachelor's thesis is to analyse current position of the company on the market and suggest improvements and changes that will better the position of the company on the market and its competitiveness in context of strategic marketing. Main con-tribution of the Bachelor's thesis is a position improvement of the ADBA company, ltd. on the market by implementing improvements suggested by author.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/69842
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.404Mb)
POSUDEK (553.1Kb)
POSUDEK (632.3Kb)
PRILOHA (799.9Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32163 [669]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV