Zobrazit minimální záznam

Mystery shopping in practice



dc.contributor.advisorMynaříková Lenka
dc.contributor.authorŽďárská Nikola
dc.date.accessioned2017-06-07T16:05:26Z
dc.date.available2017-06-07T16:05:26Z
dc.date.issued2017-05-03
dc.identifierKOS-593779618905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69835
dc.description.abstractTato bakalářská práce na téma Mystery Shopping v praxi, je rozdělena na teoretic-kou a praktickou část. V teoretické části se především zabývám vysvětlením poj-mů strategický marketing, marketingový výzkum, a nakonec samotnému Mystery Shoppingu - jeho druhy a fázemi. Praktická část je poté zaměřena na Mystery Shopping vykonávaný ve vybraných studentských domech, které poskytují ubytování především zahraničním studentům. Na základě předem sestaveného hodnotícího archu jsem analyzovala kvalitu služeb, personál a pořádek na pracovišti. Na závěr mé bakalářské práce poskytnu výsledky výzkumu a návrhy na zlepšení služeb.cze
dc.description.abstractThis Bachelor Thesis on the topic of Mystery Shopping in practice is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part focuses mainly on shedding the light on notions such as strategic marketing, marketing research and Mystery Shopping itself - its types and phases. The practical part documents the real-life application of Mystery shopping at student dormitories, which provide accommo-dation primarily to foreign students. On the basis of the constructed evaluation sheet beforehand, the analysis of the quality of services, personnel and tidiness on the workplace was carried out. At the end of this thesis the results of the re-search are presented and appropriate improvements to the services are suggested.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketing, strategie, strategický marketing, výzkum, mystery shopping,kvalita služebcze
dc.subjectMarketing, strategy, strategic marketing, research, mystery shopping,service qualityeng
dc.titleMystery shopping v praxicze
dc.titleMystery shopping in practiceeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeCupal Libor
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam