Zobrazit minimální záznam

The Plan of the Marketing Qualitative Research for the Specific Organization



dc.contributor.advisorJoudalová Barbora
dc.contributor.authorKaplanová Anna
dc.date.accessioned2017-06-07T16:03:44Z
dc.date.available2017-06-07T16:03:44Z
dc.date.issued2017-04-28
dc.identifierKOS-593779607605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69766
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce je vytvoření plánu marketingového kvalitativního výzkumu pro konkrétní projekt. Teoretická část mapuje základní pojmy problematiky marketingového výzkumu a jeho procesu. Praktická část analyzuje dva již uskutečněné projekty marketingového výzkumu. Na základě těchto výzkumů jsem vytvořila plán kvalitativního marketingového výzkumu pro třetí projekt, který obsahuje všechny dílčí části včetně předvýzkumu a je plně využitelný pro externí marketingovou agenturu, se kterou jsem při vytváření této práce spolupracovala.cze
dc.description.abstractThe aim of my thesis is to create the plan of the marketing qualitative research for the specific project. The theoretical part describes the basic concepts of marketing research issues and processes. The practical part analyzes the two projects of marketing research that are already accomplished. Based on these researches, I created the plan of the marketing qualitative research for the third project that includes all pertinent parts including the preliminary research and can be fully utilized for the external marketing agency with which I was co-working during creating my thesis.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectvýzkum, marketingový výzkum, kvalitativní marketingový výzkum, individuální hloubkový rozhovor, focus group, plán výzkumucze
dc.subjectresearch, marketing research, qualitative marketing research, in-depth interview, focus group, plan of the researcheng
dc.titlePlán marketingového kvalitativního výzkumu pro konkrétní organizacicze
dc.titleThe Plan of the Marketing Qualitative Research for the Specific Organizationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeHirschová Marta
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam