Plán marketingového kvalitativního výzkumu pro konkrétní organizaci
The Plan of the Marketing Qualitative Research for the Specific Organization
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Kaplanová Anna
Supervisor
Joudalová Barbora
Opponent
Hirschová Marta
Field of study
Personální management v průmyslových podnicíchStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení ekonomických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem mé bakalářské práce je vytvoření plánu marketingového kvalitativního výzkumu pro konkrétní projekt. Teoretická část mapuje základní pojmy problematiky marketingového výzkumu a jeho procesu. Praktická část analyzuje dva již uskutečněné projekty marketingového výzkumu. Na základě těchto výzkumů jsem vytvořila plán kvalitativního marketingového výzkumu pro třetí projekt, který obsahuje všechny dílčí části včetně předvýzkumu a je plně využitelný pro externí marketingovou agenturu, se kterou jsem při vytváření této práce spolupracovala. The aim of my thesis is to create the plan of the marketing qualitative research for the specific project. The theoretical part describes the basic concepts of marketing research issues and processes. The practical part analyzes the two projects of marketing research that are already accomplished. Based on these researches, I created the plan of the marketing qualitative research for the third project that includes all pertinent parts including the preliminary research and can be fully utilized for the external marketing agency with which I was co-working during creating my thesis.
Collections
- Bakalářské práce - 32163 [623]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Science without borders
Author: Vladyslav Alyeksyenko; Supervisor: Sitta Vladimír; Opponent: Weller Richard
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-25)The project aims to experiment with the possibility of having an interdisciplinary research centre on the offshore decommissioned oil rig and turning isolation from disadvantage to one of the strongest aspects of the idea. ... -
Využití metody Mystery Shopping v průmyslovém podniku
Author: Lucie Jelínková; Supervisor: Mynaříková Lenka; Opponent: Emrová Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)Bakalářská práce se zabývá jednou z metod marketingového výzkumu zvanou Mystery Shopping. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o marketingovém výzkumu, jeho metodách, technikách, ... -
Rekonstrukce bývalé fary v Šonově
Author: Petrová Kateřina; Supervisor: Zigler Radek; Opponent: Václavská Michaela
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-07)Cílem této diplomové práce je celkové zhodnocení stavu objektu bývalé fary v Šonově na Broumovsku. Popis objektu začíná stavebně - historickým průzkumem. Dále popisuje stavebně - technický průzkum objektu. Následně jsou ...