ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Economic Studies
  • Bachelor Theses - 32163
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Economic Studies
  • Bachelor Theses - 32163
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vliv marketingových strategií na spotřebitele

The Influence of Marketing Strategies on Consumers

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Benka Kryštof
Supervisor
Jirkovská Blanka
Opponent
Štěpánek Petr
Field of study
Personální management v průmyslových podnicích
Study program
Ekonomika a management
Institutions assigning rank
oddělení ekonomických studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
V mé bakalářské práci se věnuji tématu vlivu marketingových strategií na spotřebitele. Cílem práce je přiblížit čtenáři marketingové strategie a analyzovat jejich vliv na spotřebitele. V teoretické části zaměřuji na informace o marketingovém mixu, marketingových strategiích a reklamě samotné. Dále se zaměřuji na vlastnosti spotřebitele, zejména na to, jak vnímá produkty a značku. Praktická část zkoumá vliv reklamy u energetických nápojů na spotřebitele formou dotazníkového šetření.
 
In my bachelor's thesis, I focus on the topic of influence of marketing strategies on consumer. The goal of the work is to bring the reader closer to understanding marketing strategies and analyse its influence on consumer. Theoretical part contains information about marketing mix, marketing strategies and about advertisement itself. Then the focus is shifted to consumer attributes, namely how consumer perceive products and brand. Practical part examines the influence of advertising of energy drinks on consumer, by the means of questionnaire.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/69729
View/Open
PLNY_TEXT (1.168Mb)
POSUDEK (575.5Kb)
POSUDEK (429.2Kb)
PRILOHA (653.8Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 32163 [669]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV