Zobrazit minimální záznam

The Influence of Marketing Strategies on Consumers



dc.contributor.advisorJirkovská Blanka
dc.contributor.authorBenka Kryštof
dc.date.accessioned2017-06-07T16:02:49Z
dc.date.available2017-06-07T16:02:49Z
dc.date.issued2017-05-04
dc.identifierKOS-593779602305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69729
dc.description.abstractV mé bakalářské práci se věnuji tématu vlivu marketingových strategií na spotřebitele. Cílem práce je přiblížit čtenáři marketingové strategie a analyzovat jejich vliv na spotřebitele. V teoretické části zaměřuji na informace o marketingovém mixu, marketingových strategiích a reklamě samotné. Dále se zaměřuji na vlastnosti spotřebitele, zejména na to, jak vnímá produkty a značku. Praktická část zkoumá vliv reklamy u energetických nápojů na spotřebitele formou dotazníkového šetření.cze
dc.description.abstractIn my bachelor's thesis, I focus on the topic of influence of marketing strategies on consumer. The goal of the work is to bring the reader closer to understanding marketing strategies and analyse its influence on consumer. Theoretical part contains information about marketing mix, marketing strategies and about advertisement itself. Then the focus is shifted to consumer attributes, namely how consumer perceive products and brand. Practical part examines the influence of advertising of energy drinks on consumer, by the means of questionnaire.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketing, Strategie, Reklama, Nákup, Spotřebitel, ZnačkMarketing, Značkacze
dc.subjectMarketing, Strategy, Advertisement, Purchase, Consumer, Braneng
dc.titleVliv marketingových strategií na spotřebitelecze
dc.titleThe Influence of Marketing Strategies on Consumerseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeŠtěpánek Petr
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam