Návrh integrovaného UHPFRC mostu
Design of integral UHPFRC bridge
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Voříšek Jan
Vedoucí práce
Šafář Roman
Oponent práce
Seidl Miroslav
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra betonových a zděných konstrukcíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá návrhem nového předpjatého integrovaného mostu v extravilánu u obce Smrčná. Nosná konstrukce je tvořena třemi předem předpjatými nosníky ve tvaru řeckého písmene pí. Materiálem hlavní nosné konstrukce je ultra-vysokohodnotný vlákny vyztužený beton. Most má dvě pole, každé o rozpětí 24 metrů. Most převádí obslužnou komunikaci volné šířky 6 metrů. Přemosťovanou komunikací je dálnice D1 kategorie D28/120 na km 107,281 041. Most byl posouzen dle platných evropských norem v mezních stavech použitelnosti a únosnosti. This Bachelor's thesis deals with the design of a new integral bridge. It is built of prestressed concrete and it is located near Smrčná village. Load bearing superstructure consists of three precast pi-like shaped girders. These girders are made of ultra-high performace fibre-reinforced concrete. The bridge crosses D1 highway on km 107,281 041 in two spans (24 meters each). There is a private road (forrest road) on the bridge which is 6 meters wide. Calculation and analysis of the superstructure was performed to satisfy both serviceability and ultimate limit states. Calculation conforms with the latest Eurocodes.
Kolekce
- Bakalářské práce - 11133 [584]