ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra geotechniky
  • Bakalářské práce - 11135
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra geotechniky
  • Bakalářské práce - 11135
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Modernizace 4. železničního koridoru v úseku Votice - Tábor

Modernisation of the 4th railway corridor in the section Votice - Tábor

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Pecková Michaela
Vedoucí práce
Barták Jiří
Oponent práce
Turanský Daniel
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavby
Studijní program
Stavební inženýrství
Instituce přidělující hodnost
katedra geotechniky
Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a posouzením zajištění portálového zářezu a čelní stěny raženého portálu tunelu Mezno, který bude realizován v rámci modernizace IV. tranzitního železničního koridoru v České republice. První variantou zajištění portálového zářezu je návrh svahování se třemi úrovněmi oddělenými lavičkami. Porovnán je analytický a numerický výpočet stability svahu. Druhou variantou je zajištění zářezu pomocí nesouvislé pilotové stěny kotvené ve dvou úrovních. Pro tuto variantu byl proveden analytický výpočet a posouzení kotevního systému. V poslední části práce bylo navrženo zajištění čelní stěny raženého portálu svahováním se dvěma úrovněmi, které bylo posouzeno numerickým výpočtem.
 
This bachelor thesis is focused on the design and assessment of securing open pit and front wall of the mined portal of the Mezno tunnel, which will be realized within the framework of the modernization of the IV. transit railway corridor in the Czech Republic. The first variant of securing open pit is sloping with three levels separated by benches. Analytical and numerical calculation of slope stability is compared. The second variant is securing the open pit with discontinuous pile wall anchored in two levels. Analytical calculations and assessment of the anchor system were executed for this variant. Securing of the front wall of mined portal was designed as sloping with two levels. This design was assessed in the last part of the thesis.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/69209
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (5.269Mb)
POSUDEK (235.8Kb)
POSUDEK (574.5Kb)
PRILOHA (2.445Mb)
PRILOHA (1.184Mb)
PRILOHA (594.9Kb)
PRILOHA (230.7Kb)
PRILOHA (230.0Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 11135 [47]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV