Zobrazit minimální záznam

Modernisation of the 4th railway corridor in the section Votice - Tábor

dc.contributor.advisorBarták Jiří
dc.contributor.authorPecková Michaela
dc.date.accessioned2017-06-07T15:50:49Z
dc.date.available2017-06-07T15:50:49Z
dc.date.issued2017-05-29
dc.identifierKOS-587864343005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69209
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá návrhem a posouzením zajištění portálového zářezu a čelní stěny raženého portálu tunelu Mezno, který bude realizován v rámci modernizace IV. tranzitního železničního koridoru v České republice. První variantou zajištění portálového zářezu je návrh svahování se třemi úrovněmi oddělenými lavičkami. Porovnán je analytický a numerický výpočet stability svahu. Druhou variantou je zajištění zářezu pomocí nesouvislé pilotové stěny kotvené ve dvou úrovních. Pro tuto variantu byl proveden analytický výpočet a posouzení kotevního systému. V poslední části práce bylo navrženo zajištění čelní stěny raženého portálu svahováním se dvěma úrovněmi, které bylo posouzeno numerickým výpočtem.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on the design and assessment of securing open pit and front wall of the mined portal of the Mezno tunnel, which will be realized within the framework of the modernization of the IV. transit railway corridor in the Czech Republic. The first variant of securing open pit is sloping with three levels separated by benches. Analytical and numerical calculation of slope stability is compared. The second variant is securing the open pit with discontinuous pile wall anchored in two levels. Analytical calculations and assessment of the anchor system were executed for this variant. Securing of the front wall of mined portal was designed as sloping with two levels. This design was assessed in the last part of the thesis.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html.eng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html.cze
dc.subjecttranzitní železniční koridor, tunel, zářez, svahování, stabilita svahu, pilotová stěna, kotvenícze
dc.subjecttransit railway corridor, tunnel, cut, sloping, slope stability, pile wall, anchorintransit railway corridor, anchoringeng
dc.titleModernizace 4. železničního koridoru v úseku Votice - Táborcze
dc.titleModernisation of the 4th railway corridor in the section Votice - Táboreng
dc.typeBAKALÁŘSKÁ PRÁCEcze
dc.typeBACHELOR THESISeng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeTuranský Daniel
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra geotechnikycze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu









Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam