Návrh předpjatého jednotrámového mostu
Design of a prestressed single-beam bridge
dc.contributor.advisor | Šafář Roman | |
dc.contributor.author | Prokop Vlastimil | |
dc.date.accessioned | 2017-06-07T15:50:28Z | |
dc.date.available | 2017-06-07T15:50:28Z | |
dc.date.issued | 2017-05-26 | |
dc.identifier | KOS-587864221705 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/69194 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá návrhem nového nadjezdu, který převádí lesní cestu přes dálnici D1. Jedná se o jednotrámovou dodatečně předpjatou konstrukci o dvou polích rozpětí 24,00 + 24,00 m. Střední pilíř je do nosné konstrukce vetknutý, na opěrách je konstrukce uložena kloubově na elastomerových ložiskách. Práce se skládá ze tří částí a to z technické zprávy, statického výpočtu a výkresové dokumentace. Ve statickém výpočtu byly posouzeny hlavní prvky nosné konstrukce a hlubinné založení mostu z hlediska mezních stavů únosnosti a použitelnosti. Stanovení účinků zatížení a posouzení bylo provedeno podle platných evropských norem. | cze |
dc.description.abstract | Bachelor thesis deals with design of a new overpass, which carries a forest path over the motorway D1. The bridge has a single-beam post-tensioned superstructure with two spans of the length of 24,00 + 24,00 m. The middle pier is fixed into the superstructure, at the abutments is the structure supported by elastomeric bearings. The thesis consists of three parts - technical report, structural design and drawings. In the calculations, main parts of the superstructure and the deep foundations were checked from the point of view of serviceability and the ultimate limit states. Determination of actions and verification of the structure was made according to the current European standards. | eng |
dc.language.iso | CZE | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Dodatečně předpjatý beton, Silniční most, Jednotrámový most, Zatížení dopravou, Vrtané piloty | cze |
dc.subject | Post-tensioned concrete, Road bridge, Single-beam bridge, Traffic load, Drilled piles | eng |
dc.title | Návrh předpjatého jednotrámového mostu | cze |
dc.title | Design of a prestressed single-beam bridge | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.date.accepted | ||
dc.contributor.referee | Seidl Miroslav | |
theses.degree.discipline | Konstrukce a dopravní stavby | cze |
theses.degree.grantor | katedra betonových a zděných konstrukcí | cze |
theses.degree.programme | Stavební inženýrství | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 11133 [584]