Zobrazit minimální záznam

Economic service life of items of the railway construction



dc.contributor.advisorMěšťanová Dana
dc.contributor.authorChodorová Jana
dc.date.accessioned2017-06-07T13:54:15Z
dc.date.available2017-06-07T13:54:15Z
dc.date.issued2017-01-08
dc.identifierKOS-695599923005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/68966
dc.description.abstractTato práce je zaměřená na ekonomickou životnost prvků železničních staveb v průběhu jejich životního cyklu. V první části práce je popsána dopravní infrastruktura České republiky, její vývoj a základní charakteristika. Následují popisy subjektů drážní dopravy, typy a dělení tratí, nevyjímaje tranzitní železniční koridory. Dále se věnuje technickým specifikacím interoperability a principům výstavby a rekonstrukce kolejí, včetně firem, které s tímto zaměřením působí na českém trhu. Další úsek je zaměřený na dopravní politiku, náklady v železniční infrastruktuře a financování železničních staveb. Poslední část práce se věnuje ekonomické životnosti prvků, především železničních výhybek, jejich životnímu cyklu, faktorům ovlivňujícím navrhování a jejich použití do konstrukcí železničního svršku drah České republiky.cze
dc.description.abstractThis thesis is focused on the economic service life of the items of the railway construction during their life cycle. The first part describes transport infrastructure in the Czech Republic, its development, basic characteristics, operators of rail transport and the types and dividing railway construction, including railway transit corridors. It also describes the technical specifications for interoperability and principles of construction and reconstruction of tracks, including companies with this focus on the Czech market. Another part is focused on transport policy, costs in railway infrastructure and to finance railway construction. The last part is devoted to the economic life of the items, especially the railway turnouts, their life cycle, designing and factors that affect the design and their use in the construction of the railway in Czech Republic.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectŽivotnost, životní cyklus, dopravní infrastruktura, interoperabilita, železniční výhybkycze
dc.subjectDurability, life cycle, transport infrastructure, interoperability, railway switcheseng
dc.titleEkonomická životnost prvků železničních stavebcze
dc.titleEconomic service life of items of the railway constructioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2017-02-09
dc.contributor.refereeSkalický Michal
theses.degree.disciplineProjektový management a inženýringcze
theses.degree.grantorkatedra ekonomiky a řízení stavebnictvícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam