ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra mechaniky
  • Bakalářské práce - 11132
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra mechaniky
  • Bakalářské práce - 11132
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dynamická analýza lávky pro pěší v Dobřichovicích

Dynamic Analysis of the Footbridge in Dobřichovice

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Berková Karolína
Vedoucí práce
Máca Jiří
Oponent práce
Plachý Tomáš
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavby
Studijní program
Stavební inženýrství
Instituce přidělující hodnost
katedra mechaniky
Obhájeno
2017-06-28



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato práce se zabývá dynamickou analýzou lávky pro pěší v Dobřichovicích. Obsahuje dva rovinné modely konstrukce pro předběžné zjištění vlastních tvarů a frekvencí. Dále je vytvořen prostorový desko - prutový model, na kterém je stanovena dynamická odezva konstrukce na zatížení chodci. Následně je navrhnut pohlcovač kmitání.
 
This thesis is concerned with the dynamic analysis of the footbridge in Dobřichovice. It includes two plane models of the construction, the purpose is to find out mode shapes and natural frequencies. The spatial plane - beam model is also included. This model is used to determine the dynamic response to loads of pedestrians. Subsequently a tuned mass damper is designed.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/68697
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (10.43Mb)
POSUDEK (355.0Kb)
POSUDEK (562.0Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 11132 [77]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV