ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Civil Engineering
  • Department of Railway Structures
  • Bachelor Theses - 11137
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Civil Engineering
  • Department of Railway Structures
  • Bachelor Theses - 11137
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rekonstrukce železniční tratě č. 701A v úseku žst. Vaselí nad Lužnicí - žst. Kardašova Řečice

Reconstruction of the Railway line nr. 701A in section Veselí nad Lužnicí - Kardašova Řečice

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Vandrovec Radek
Supervisor
Břešťovský Petr
Opponent
Krejčiříková Hana
Field of study
Konstrukce a dopravní stavby
Study program
Stavební inženýrství
Institutions assigning rank
katedra železničních staveb
Defended
2017-06-28



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční tratě č. 701A v úseku žst. Veselí nad Lužnicí (mimo) - žst. Kardašova Řečice (mimo) s maximální rychlostí 100-120 km/h. Práce obsahuje šest variant řešení směrového vedení při rekonstrukci a porovnání zemních prací při jednotlivých variantách. Práce pokračuje zpracováním směrového a výškového řešení a vzorovými příčnými řezy pro jednu zvolenou variantu. Součástí práce je návrh nového uspořádání žst. Doňov.
 
This bachelor thesis deals with the reconstruction of the railway line No. 701A in the section Veselí nad Lužnicí (excluded) - Kardašova Řečice (excluded) with a maximum speed of 100-120 km/h. The thesis contains six variants of directional guidance in the reconstruction and comparison of the earthworks in individual variants. The thesis continues with a directional and elevation designs and pattern cross cuts for one selected variant. The new disposition of the Doňov railway station is also included.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/68651
View/Open
PLNY_TEXT (994.5Kb)
POSUDEK (223.9Kb)
POSUDEK (351.6Kb)
PRILOHA (2.561Mb)
PRILOHA (240.4Kb)
PRILOHA (320.1Kb)
PRILOHA (1.284Mb)
PRILOHA (171.6Kb)
PRILOHA (901.1Kb)
PRILOHA (830.1Kb)
PRILOHA (882.6Kb)
PRILOHA (1.091Mb)
PRILOHA (869.1Kb)
PRILOHA (762.3Kb)
PRILOHA (4.183Mb)
PRILOHA (14.76Mb)
PRILOHA (3.797Mb)
PRILOHA (1.646Mb)
PRILOHA (944.7Kb)
PRILOHA (1.085Mb)
PRILOHA (734.2Kb)
PRILOHA (899.5Kb)
PRILOHA (993.0Kb)
PRILOHA (11.33Mb)
Collections
  • Bakalářské práce - 11137 [50]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV