Interaktivní sférické video ve virtuální realitě
Interactive 360-video in Virtual Reality
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Zuza Mikoláš
Vedoucí práce
Sedláček David
Oponent práce
Buriánek Jan
Studijní obor
Počítačová grafika a interakceStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakceObhájeno
2017-06-20Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce se zabývá systémy pro záznam a přehrávání sférických videí a postupem tvorby interaktivního stereoskopického sférického obsahu pro HMD. Po provedení rešerše softwaru pro rekonstrukci geometrie scény a trajektorie kamery z videa, jsou popsané postupy otestované na zkušební sférické videosekvenci. Tato data jsou načtena do herního enginu Unity, kde jsou synchronně přehrávána spolu s videem. Výstupem práce je aplikace pro virtuální realitu, umožňující interagovat s objekty ve sférickém videu. This thesis describes the process of recording and playing spherical videos and the process of creating interactive stereoscopic spherical content for HMD. After the research of software used for scene geometry and camera trajectory reconstruction from video the described processes are tested on a short spherical video. The reconstruction data are loaded into Unity game engine, where they're synchronously played alongside with the video. The result of this work is an application for virtual reality devices, which allows you to interact with objects in the spherical video and proves the functionality of described procedures.
Kolekce
- Diplomové práce - 13139 [396]