Zobrazit minimální záznam

Simulation of mixed-motion avalanches



dc.contributor.advisorSloup Jaroslav
dc.contributor.authorVyvlečka David
dc.date.accessioned2017-06-07T13:22:32Z
dc.date.available2017-06-07T13:22:32Z
dc.date.issued2017-05-24
dc.identifierKOS-695599638005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/68619
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje návrhu a implementaci aplikace simulující chování lavin kombinovaného typu v terénu popsaném výškovou mapou. Návrh vychází z průzkumu existujících řešení daného problému. Výsledná aplikace využívá kombinace částicového systému SPH a mřížkové metody k simulaci různých vrstev laviny. Jádro aplikace je implementováno v jazyce C++ za podpory paralelního zpracování v technologii CUDA. Uživatelské rozhraní je postaveno na knihovně Qt a vizualizace je řešena za pomoci knihovny OpenGL. Implementovaná aplikace umožňuje uživateli simulovat šíření laviny v libovolném terénu a v závislosti na nastavených parametrech simulace.cze
dc.description.abstractThis master's thesis is devoted to designing and implementation of application simulating mixed-motion avalanches in terrain described by heightmap. Design is based on a survey on existing solutions to this problem. The resulting application uses a combination of SPH particle system and grid method to simulate different avalanche layers. The core of the application is implemented in C++ with support for parallel processing in CUDA. The user interface is built on the Qt library and visualization is done using the OpenGL library. The implemented application allows the user to simulate the propagation of the avalanche in any terrain depending on the simulation parameters set.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectlavina, simulace, SPH, sníh, C++, CUDA, OpenGLcze
dc.subjectavalanche, simulation, SPH, snow, C++, CUDA, OpenGLeng
dc.titleSimulace lavincze
dc.titleSimulation of mixed-motion avalancheseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2017-06-15
dc.contributor.refereeBerka Roman
theses.degree.disciplinePočítačová grafika a interakcecze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu











Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam