Aplikace autonomních vozidel do běžného provozu
Application of Autonomous Vehicles to Normal Operation
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Kluc Michal
Vedoucí práce
Macková Milena
Oponent práce
Bureš Pavel
Studijní obor
Bezpečnost dopravních prostředků a cestStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav bezpečnostních technologií a inženýrstvíObhájeno
2017-01-25Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce se zabývá aplikací autonomních vozidel do běžného provozu. Je popsáno, jakým způsobem lze umožnit provoz autonomních vozidel ve Spojených státech Amerických, Evropské unii a České republice. Byla navržena změna zákonů v České republice. Dále se práce zabývá algoritmem a simulací pro výpočet vyhýbacího manévru pro autonomní vozidlo. Dále výpočtem brzdné vzdálenosti autonomního vozidla. Byly uvedeny případové studie a zkušební metody autonomních vozidel. Byla popsána SWOT analýza a rizika. Dále byla navržena doporučení pro provoz autonomních vozidel v běžném provozu. The work deals with the application of autonomous vehicles to normal operation. It describes how can be enable the operation of autonomous vehicles in the United States, the European Union and the Czech Republic. It was proposed to change laws in the Czech Republic. Further the work deals with algorithms and simulations to calculate the evasive maneuver for autonomous vehicle. Further calculated braking distance of autonomous vehicles. Work describes case studies, testing methods of autonomous vehicles, SWOT analysis and risks. They were given recommendations for autonomous vehicles in normal operation.