Tvorba marketingového plánu a jeho poslání v malé firmě
Marketing Plan Creation for Small Business
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Mejzrová Lucie
Supervisor
Kavan Michal
Opponent
Joudalová Barbora
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení ekonomických studiíDefended
2017-02-15Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tématem této bakalářské práce je tvorba marketingového plánu v konkrétní společnosti. V první části se věnuje základním teoretickým pojmům v oblasti marketingu, které jsou důležité pro úspěšné sestavení marketingového plánu. Jsou to pojmy jako je marketingové plánování, marketingový mix, SWOT analýza apod. V druhé - praktické části aplikuji poznatky z první části do praxe, tedy sestavuji konkrétní marketingový plán pro danou společnost. Jsou zde uvedené jednotlivé body, bez kterých by marketingový plán nebyl marketingovým plánem, včetně situační analýzy, rozebrání marketingového mixu u služeb apod. V závěru se věnuji doporučením na vylepšení, na které by se společnost měla zaměřit. The subject of this Bachelor thesis is the marketing plan in a certain company. The first part deals with basic theoretical marketing concepts , which are necessary to know for building a successful marketing plan. These concepts are for example marketing planning, marketing mix, SWOT analysis, etcetera. In the second part, the practical part, I apply my knowledge from the theory into the practice by building a specific marketing plan for the company. There are mentioned various points, without which the marketing plan is not a marketing plan (complete), including situational analysis (site analysis) and the service marketing mix analysis, etcetera. The end of my Bachelor theses I dedicate to suggestions for improvements which the company should focus on.
Collections
- Bakalářské práce - 32163 [614]