Využití gamifikačních prvků v náboru a adaptaci zaměstnanců
Gamification Elements in Recruitment Process and Employee Adaptation
dc.contributor.advisor | Krejčí Pavel | |
dc.contributor.author | Duchač Jan | |
dc.date.accessioned | 2017-04-25T17:38:55Z | |
dc.date.available | 2017-04-25T17:38:55Z | |
dc.date.issued | 2017-01-11 | |
dc.identifier | KOS-587864478305 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/68181 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zaměřuje na trend gamifikace. Nejprve popisuje samotný význam gamifikace a principy jejího fungování. Dále popisuje kroky, které je třeba provést před a v průběhu gamifikování procesu. Následně se zaměří na analýzu náborového procesu na straně průmyslového partnera. Dle postupu zavádění gamifikace pak navrhne a popíše aplikaci, která vybraný proces gamifikuje. Nakonec je uveden harmonogram a cenový odhad realizace navrženého projektu a je doporučen další postup. | cze |
dc.description.abstract | This thesis is focused on the trend of gamification. At first it describes the meaning of gamification and its principles. Than it describes the steps, that have to be done before and during the gamification of a process. It is followed by an analysis of a recruitment process in the company of an industrial partner. Based on the steps of implementation of a gamification, the thesis proposes and describes an application, that would gamify selected process. Finally, the thesis contains a harmonogram and cost estimation of a realization of proposed project, which is followed by a recommendation of next steps. | eng |
dc.language.iso | CZE | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Gamifikace, hry, herní design, herní prvky, motivace, nábor zaměstnanců, bankovnictví | cze |
dc.subject | Gamification, games, game design, game elements, motivation, recruitment, banking | eng |
dc.title | Využití gamifikačních prvků v náboru a adaptaci zaměstnanců | cze |
dc.title | Gamification Elements in Recruitment Process and Employee Adaptation | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.date.accepted | 2017-02-14 | |
dc.contributor.referee | Malý Jan | |
theses.degree.discipline | Webové a softwarové inženýrství | cze |
theses.degree.grantor | katedra softwarového inženýrství | cze |
theses.degree.programme | Informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 18102 [1005]