Zobrazit minimální záznam

Car-to-Infrastructure Communication in the Context of Intelligent Traffic Intersections



dc.contributor.advisorNemčík Martin
dc.contributor.authorBeran Jan
dc.date.accessioned2017-04-25T17:38:50Z
dc.date.available2017-04-25T17:38:50Z
dc.date.issued2016-07-01
dc.identifierKOS-587864467105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/68177
dc.description.abstractCar-to-infrastructure (C2I) je ad-hoc komunikační schéma používané v inteligentních dopravních systémech. Jednou z hlavních aplikací C2I sítí je Green Light Optimal Speed Advisory (GLOSA). Jejím cílem je podporovat plynulost provozu a umožnit řidičům průjezd křižovatkou bez nutnosti zastavení či prudkých změn rychlosti. Hlavním cílem této práce je navrhnout a implementovat vylepšený algoritmus pro výpočet doporučené rychlosti příjezdu ke křižovatce. Algoritmus je následně integrován do mobilní aplikace GreenLight, která implementuje systém GLOSA na straně řidiče. Dalším tématem je analýza bezpečnostních hrozeb - obecných pro GLOSA systémy a konkrétních pro aplikaci GreenLight. Práce také navrhuje několik metod pro určení směru, kterým zamýšlí řidič projet křižovatkou. Toto umožní automaticky vybrat správný semafor pro výpočet doporučené rychlosti.cze
dc.description.abstractCar-to-infrastructure (C2I) is an ad-hoc communication scheme used within Inteligent Transportation Systems. Green Light Optimal Speed Advisory (GLOSA) is one of the main C2I applications. It increases an overall traffic flow continuity by helping drivers to avoid unnecessary stops at traffic intersections. Main goal of this thesis is to design and implement an enhanced algorithm for calculating a recommended approaching speed to an intersection. It also describes its integration in GreenLight, a mobile application implementing driver-side part of GLOSA. Furthermore, the thesis identifies common security threats to GLOSA systems and to the GreenLight application. It also proposes several methods for determining direction in which the driver intends to go through an intersection. This will allow for an automatic selection of the proper light signal for which a recommended speed should be calculated.eng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectInteligentní Dopravní Systémy, Car-to-infrastructure, Křižovatka, Semafor, GLOSA, Bezpečnostní hrozby, Doporučená rychlostcze
dc.subjectInteligent Transportation Systems, Car-to-infrastructure, Intersection, Traffic light, GLOSA, Security threats, Recommended speedeng
dc.titleCar-to-Infrastructure komunikace v kontextu inteligentních dopravních křižovatekcze
dc.titleCar-to-Infrastructure Communication in the Context of Intelligent Traffic Intersectionseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2017-02-15
dc.contributor.refereeHégr Tomáš
theses.degree.disciplinePočítačová bezpečnostcze
theses.degree.grantorkatedra počítačových systémůcze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam