ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra počítačových systémů
  • Diplomové práce - 18104
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra počítačových systémů
  • Diplomové práce - 18104
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Car-to-Infrastructure komunikace v kontextu inteligentních dopravních křižovatek

Car-to-Infrastructure Communication in the Context of Intelligent Traffic Intersections

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Beran Jan
Vedoucí práce
Nemčík Martin
Oponent práce
Hégr Tomáš
Studijní obor
Počítačová bezpečnost
Studijní program
Informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra počítačových systémů
Obhájeno
2017-02-15



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Car-to-infrastructure (C2I) je ad-hoc komunikační schéma používané v inteligentních dopravních systémech. Jednou z hlavních aplikací C2I sítí je Green Light Optimal Speed Advisory (GLOSA). Jejím cílem je podporovat plynulost provozu a umožnit řidičům průjezd křižovatkou bez nutnosti zastavení či prudkých změn rychlosti. Hlavním cílem této práce je navrhnout a implementovat vylepšený algoritmus pro výpočet doporučené rychlosti příjezdu ke křižovatce. Algoritmus je následně integrován do mobilní aplikace GreenLight, která implementuje systém GLOSA na straně řidiče. Dalším tématem je analýza bezpečnostních hrozeb - obecných pro GLOSA systémy a konkrétních pro aplikaci GreenLight. Práce také navrhuje několik metod pro určení směru, kterým zamýšlí řidič projet křižovatkou. Toto umožní automaticky vybrat správný semafor pro výpočet doporučené rychlosti.
 
Car-to-infrastructure (C2I) is an ad-hoc communication scheme used within Inteligent Transportation Systems. Green Light Optimal Speed Advisory (GLOSA) is one of the main C2I applications. It increases an overall traffic flow continuity by helping drivers to avoid unnecessary stops at traffic intersections. Main goal of this thesis is to design and implement an enhanced algorithm for calculating a recommended approaching speed to an intersection. It also describes its integration in GreenLight, a mobile application implementing driver-side part of GLOSA. Furthermore, the thesis identifies common security threats to GLOSA systems and to the GreenLight application. It also proposes several methods for determining direction in which the driver intends to go through an intersection. This will allow for an automatic selection of the proper light signal for which a recommended speed should be calculated.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/68177
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (10.88Mb)
POSUDEK (108.1Kb)
POSUDEK (109.4Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 18104 [179]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV