Zobrazit minimální záznam

Foundation of bridge



dc.contributor.advisorMasopust Jan
dc.contributor.authorKubín Tomáš
dc.date.accessioned2017-04-25T17:36:14Z
dc.date.available2017-04-25T17:36:14Z
dc.date.issued2017-01-08
dc.identifierKOS-695599941305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/68073
dc.description.abstractTato práce se zabývá porovnáním různých variant pilotového založení dálničního mostu v interakci s přilehlým násypem na dálnici D35 v úseku Opatovice-Časy. V podloží plánovaného mostu se nachází velmi plastické a nepropustné jíly a zvětralé slínovce, u kterých probíhá konsolidace v horizontu mnoha let. Vrtané piloty pod opěrou přitěžuje negativní plášťové tření, které je důsledkem dlouhodobé konsolidace podloží, které je zatížené násypem za opěrou. Ve výpočtu je uvážena varianta s konsolidačním násypem a bez konsolidačního násypu. Výpočet sedání piloty je provedený pomocí metody mezní zatěžovací křivky. Součástí práce je také prostorový numerický model opěry a násypu vytvořený v programu Plaxis 3D. Na závěr jsou zjištěné výsledky vyhodnoceny a porovnány.cze
dc.description.abstractThe aim of this work is to get comparison between different options of motorway bridge pile foundation in interaction with adjacent embankment on the motorway D35 in the section Opatovice-Časy. There are very plastic and impermeable clays and weathered marlstones, where consolidation is going on for many years. Bored piles under the bridge support are excess loaded by negative skin friction, which is consequence of long-term consolidation of subterrain loaded by the embankment behind the bridge support. In the calculation there is considered option with a consolidation embankment and without it. Calculation of pile settlement is performed by load-settlement curve. Three-dimensional numerical model of the bridge support and embankment is second part of this work. In conclusion the results of these two models are evaluated and compared.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectnegativní plášťové tření, vrtané piloty, konsolidace, sedání, mezní zatěžovací křivka, numerické modelování, Plaxis 3D,založení mostucze
dc.subjectnegative skin friction, bored piles, consolidation, settlement, load-settlement curve, numerical modeling, Plaxis 3D,foundation of bridgeeng
dc.titleZaložení mostucze
dc.titleFoundation of bridgeeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2017-02-15
dc.contributor.refereeVlasák Martin
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra geotechnikycze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu










Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam