Zobrazit minimální záznam

Ways of Information Dissemination to Customers



dc.contributor.advisorNáplava Pavel
dc.contributor.authorHomoláč Jaroslav
dc.date.accessioned2017-02-16T13:52:13Z
dc.date.available2017-02-16T13:52:13Z
dc.date.issued2016-05-27
dc.identifierKOS-587864596105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/67312
dc.description.abstractCílem této práce je popsat šíření informací uživatelům, udělat analýzu a specifikaci technologických způsobů šíření informací, srovnat vhodnosti použití jednotlivých technologií a popsat jejich technologické principy. Za tímto účelem jsou v první části práce popsané moderní technologie pro šíření informací QR kód, RFID, Geofencing a Beacons. Konkrétně jejich základní funkčnost, využití, bezpečnost využívání, cena a výhody spolu s nevýhodami. Pozornost je věnovaná především technologii Beacons a jejího využití v obchodním segmentu. Ve druhé části je představen navržený systém pro využití Beacons v obchodních centrech, kde koncept systému je rozdělen do tří hlavních částí návrh systému, architektura systému a ekonomické části.cze
dc.description.abstractThe main goal of this work is to describe ways of information propagation towards users. Furthermore, an analysis and a specification of several technologies for information propagation are carried out including their technological principles, pros and cons. The modern technologies of QR code, RFID, Geofencing and Beacons were of general interest in the research part of this work. In particular, their basic principles, potential use in everyday life, security and price are described. Based on previous comparisons, the Beacons technology utilization in the business sector was chosen for deeper analysis within the second, practical part of this work, which further contains an introduction of the proposed Beacons system for shopping centers. The system proposal is, consequently, divided into three main parts - the system design, the system architecture and the financial requirements.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectŠíření informací, QR kód, RFID, Geofencing, Beaconscze
dc.subjectDissemination of information, QR code, RFID, Geofencing, Beaconseng
dc.titleMožnosti elektronického šíření informací uživatelůmcze
dc.titleWays of Information Dissemination to Customerseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2017-02-09
dc.contributor.refereeŠedek Pavel
theses.degree.disciplineManažerská informatikacze
theses.degree.grantorkatedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědcze
theses.degree.programmeSoftwarové technologie a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam