Možnosti elektronického šíření informací uživatelům
Ways of Information Dissemination to Customers
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Homoláč Jaroslav
Supervisor
Náplava Pavel
Opponent
Šedek Pavel
Field of study
Manažerská informatikaStudy program
Softwarové technologie a managementInstitutions assigning rank
katedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědDefended
2017-02-09Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem této práce je popsat šíření informací uživatelům, udělat analýzu a specifikaci technologických způsobů šíření informací, srovnat vhodnosti použití jednotlivých technologií a popsat jejich technologické principy. Za tímto účelem jsou v první části práce popsané moderní technologie pro šíření informací QR kód, RFID, Geofencing a Beacons. Konkrétně jejich základní funkčnost, využití, bezpečnost využívání, cena a výhody spolu s nevýhodami. Pozornost je věnovaná především technologii Beacons a jejího využití v obchodním segmentu. Ve druhé části je představen navržený systém pro využití Beacons v obchodních centrech, kde koncept systému je rozdělen do tří hlavních částí návrh systému, architektura systému a ekonomické části. The main goal of this work is to describe ways of information propagation towards users. Furthermore, an analysis and a specification of several technologies for information propagation are carried out including their technological principles, pros and cons. The modern technologies of QR code, RFID, Geofencing and Beacons were of general interest in the research part of this work. In particular, their basic principles, potential use in everyday life, security and price are described. Based on previous comparisons, the Beacons technology utilization in the business sector was chosen for deeper analysis within the second, practical part of this work, which further contains an introduction of the proposed Beacons system for shopping centers. The system proposal is, consequently, divided into three main parts - the system design, the system architecture and the financial requirements.
Collections
- Bakalářské práce - 13116 [519]