Prohlížení oddělení ekonomických studií dle předmětu "marketing"
Zobrazují se záznamy 1-12 z 12
-
Analýza marketingu vybrané technologické firmy
; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)Tato bakalářská práce se věnuje komunikačnímu mixu vybrané společnosti, konkrétně České podnikatelské pojišťovny. Cílem práce je analyzovat stávající komunikační mix společnosti a následně navrhnout případné řešení, jak ... -
Analýza trhu se smartphony
; Vedoucí práce: Makovský Petr; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu trhu se smartphony z pohledu zákazníka a hodnotí mikroekonomické a marketingové aspekty trhu. Nejprve definuje samotný smartphone a popisuje historii jeho vzniku a vývoje. Po ... -
Finanční analýza Stolfig s.r.o.
; Vedoucí práce: Scholleová Hana; Oponent práce: Koželuhová Kateřina
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)Cílem bakalářské práce je popsat a aplikovat vybrané nástroje finanční analýzy na společnost STOLFIG s.r.o. a zhodnotit její finanční situaci. Práce je rozdělena do dvou částí, a to části teoretické a praktické. Teoretická ... -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)Tato bakalářská práce se věnuje online marketingu, sociálním sítím a influencerům. V teoretické části je popsána marketingová komunikace, nástroje a výhody online marketingu, sociální sítě, influenceři a jejich dělení, ... -
Marketingová analýza společnosti Equiservis, spol. s.r.o.
; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou společnosti Equiservis s.r.o. a má za cíl zhodnotit marketingové postavení na tuzemském trhu, k čemuž dochází především pomocí PEST analýzy a analyzování marketingového a ... -
Marketingová komunikace videoherních společností v České republice
; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Plzáková Lucie
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací videoherních společností v České republice. Cílem této práce je analyzovat dopady marketingové komunikace vybraných videoher na veřejnost a možnosti jejího zlepšení ... -
Marketingová strategie firmy a ekologická hlediska
; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)Předmětem bakalářské práce je marketingová strategie vybraného podniku z ekologického hlediska. Následně se práce zabývá návrhem na rozšíření marketingových činností do budoucnosti pro zlepšení dosavadních aktivit. Reknihy ... -
Marketingový mix vybrané organizace
; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)Tématem této bakalářské práce je marketingový mix vybrané organizace. Teoretická část je zaměřena na marketingový mix a jeho prvky – produkt, cenu, distribuci a komunikaci, dále je popsána část situační analýzy – analýza ... -
Podnikatelský plán pro založení nového podniku
; Vedoucí práce: Sabolovič Mojmír; Oponent práce: Říhová Elena
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)Cílem této bakalářské je zpracováním podnikatelského plánu na tři roky na založení nového podniku, jehož hlavní náplní bude výroba a prodej ponožek. V teoretické části jsou definovány základní pojmy spojeny s podnikáním, ... -
Vliv reklamy na zákazníka
; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)Bakalářská práce se zabývá vlivem reklamy na zákazníka. Jejím cílem je zjistit, jak reklama ovlivňuje nákupní chování zákazníka. Práce je rozdělena na dvě části a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část ... -
Vplyv reklamy na elektromobily a hybridné vozidlá na zákazníka
; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Bronec Oldřich
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)Bakalárska práca sa zaoberá vplyvom reklamy na elektromobily a hybridné vozidlá na zákazníka. Hlavným cieľom práce je zistiť, ako reklama na elektromobily a hybridné vozidlá vplýva na chovanie zákazníka z pohľadu nákupu, ... -
Zdravý životní styl a jeho propagace u Mc Donald's
; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Skokanová Dagmar
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-01)Bakalářská práce se zabývá tématem zdravého životního stylu a propagací u společnosti Mcdonald’s. Zkoumá povědomí lidí ohledně zdravého životního stylu a druhy propagace a jejich přizpůsobení, dle současných trendů výživy, ...