• Analýza trhu z pohledu společnosti CarTec Group, s.r.o. 

      Autor: Martina Lučková; Vedoucí práce: Pošta Vít; Oponent práce: Čámská Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-06)
      Táto bakalárska práca je zameraná na analýzu trhu z pohľadu spoločnosti CarTec Group, a.s., ktorá v rámci automobilového priemyslu pôsobí v oblasti predaja a služieb. Práca je rozdelená na dve čas-ti, a to teoretickú a ...
    • Marketing a management divadel 

      Autor: Klára Kubíčková; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
      Práce se zabývá marketingem a managementem divadel s následnou aplikací v konkrétním prostředí divadla Semafor. Na základě znalosti prostředí divadla, zjištěných informací o historickém vývoji a ekonomických ukazatelích ...
    • Marketing neziskových organizací 

      Autor: Barbora Otoupalová; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Bakalářská práce se zabývá marketingem neziskových organizací a s tím spojenou problematikou. Cílem práce je sestavit funkční marketingovou strategie pro neziskovou organizaci Diakonii Rolnička, opírající se o provedenou ...
    • Marketingový mix vybrané organizace 

      Autor: Tereza Navrátilová; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)
      Tématem této bakalářské práce je marketingový mix vybrané organizace. Teoretická část je zaměřena na marketingový mix a jeho prvky – produkt, cenu, distribuci a komunikaci, dále je popsána část situační analýzy – analýza ...
    • Marketingový plán vybrané firmy v oboru stomatologie 

      Autor: Michaela Vachová; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu pro malou firmu podnikající v oboru stomatologie. Teoretická část je zaměřena na definování marketingového výzkumu a nastí-nění struktury marketingového plánu. ...
    • Podnikatelský plán: samoobslužná auto myčka jako podnikatelská příležitost pro investora 

      Autor: Jan Pitra; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Kukliš Igor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)
      Cílem diplomové práce je vypracování podrobného podnikatelského plánu na provoz bezkontaktní samoobslužné auto myčky v lokalitě České Budějovice, který poslouží jako podnikatelská příležitost pro potencionálního investora. ...
    • Posouzení finanční situace vybraného podniku 

      Autor: Jan Žalud; Vedoucí práce: Klesla Arnošt; Oponent práce: Sponer Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-04)
      Cílem diplomové práce je posoudit finanční situaci v daném podniku a na základě výsledků analýzy navrhnout doporučení na zlepšení. Teoretická část práce se věnuje vymezení základních pojmů v oblasti finanční analýzy, ...
    • Role sociálních sítí v marketingové komunikaci firmy 

      Autor: Barbora Hubínková; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Zmatlík Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Bakalářská práce se zabývá analýzou a rolí sociálních sítí v marketingové komunikaci firmy. Konkrétně je zaměřena na společnost Form Factory s.r.o. V teoretické části je shrnutí na základě teoretických poznatků dostupných ...
    • Stanovení hodnoty firmy PETROF, spol. s r.o. 

      Autor: Vasyl Salmaj; Vedoucí práce: Čámská Dagmar; Oponent práce: Jindřichovská Irena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-21)
      Obsahem práce je vymezení teoretické metodologie sloužící ke komplexnímu ocenění podniku, z níž vycházejí praktické části strate-gické a finanční analýzy, analýzy generátorů hodnot, tvorba finančního plánu a následné finální ...