Stanovení hodnoty firmy PETROF, spol. s r.o.
Determination of The Value of The Firm PETROF, spol s r.o.
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Vasyl Salmaj
Supervisor
Čámská Dagmar
Opponent
Jindřichovská Irena
Study program
Projektové řízení inovacíInstitutions assigning rank
oddělení ekonomických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Obsahem práce je vymezení teoretické metodologie sloužící ke komplexnímu ocenění podniku, z níž vycházejí praktické části strate-gické a finanční analýzy, analýzy generátorů hodnot, tvorba finančního plánu a následné finální ocenění podniku. Cílem práce bylo stanovení hodnoty podniku PETROF, spol. s r.o., pro potřeby jednoho z jeho vlastníků za účelem odprodeje podílu ve firmě. Tohoto cíle bylo dosaženo za pomoci každé ze tří metod ocenění firmy, tedy metoda výnosová, tržní a majetková. The contents of this master thesis is definition of theoretical concepts used in the determination of the firm value. This theoretical framework is then used in the practical part, which is divided into strategical analysis, financial analysis, analysis of value generators, construction of a financial plan and finally the valuation itself. The goal of the thesis was to determine the value of PETROF, spol. s r.o. company for further purposes of one of its co-owners. This goal has been met by using all of the three valuation models, which are earnings approach, asset based approach ,and market value approach.
Collections
- Diplomové práce - 32163 [244]