• Analýza konkurenčního prostředí na trhu elektromobility v ČR a predikce vývoje 

      Autor: Jan Drabina; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Makovský Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-31)
      Tato práce se zaměřuje na elektromobilitu v České republice a analýzu konkurenčního prostředí v tomto odvětví. Kromě popisu a analýzy konkurenčního prostředí se v praktické části zabývá také predikcí vývoje elektromobility ...
    • Analýza konkurenčního prostředí v automobilovém průmyslu ČR 

      Autor: Jan Drabina; Vedoucí práce: Myšková Renáta; Oponent práce: Pošta Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
      Tato práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí v automobilovém průmyslu České republiky. Popisuje a analyzuje konkurenční prostředí v prémiovém segmentu. Přínosem práce je vymezení příležitostí a hrozeb pro vybrané ...
    • Analýza trhu z pohledu společnosti CarTec Group, s.r.o. 

      Autor: Martina Lučková; Vedoucí práce: Pošta Vít; Oponent práce: Čámská Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-06)
      Táto bakalárska práca je zameraná na analýzu trhu z pohľadu spoločnosti CarTec Group, a.s., ktorá v rámci automobilového priemyslu pôsobí v oblasti predaja a služieb. Práca je rozdelená na dve čas-ti, a to teoretickú a ...
    • Marketing a management divadel 

      Autor: Klára Kubíčková; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
      Práce se zabývá marketingem a managementem divadel s následnou aplikací v konkrétním prostředí divadla Semafor. Na základě znalosti prostředí divadla, zjištěných informací o historickém vývoji a ekonomických ukazatelích ...
    • Marketing neziskových organizací 

      Autor: Barbora Otoupalová; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Bakalářská práce se zabývá marketingem neziskových organizací a s tím spojenou problematikou. Cílem práce je sestavit funkční marketingovou strategie pro neziskovou organizaci Diakonii Rolnička, opírající se o provedenou ...
    • Marketingový mix vybrané organizace 

      Autor: Tereza Navrátilová; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)
      Tématem této bakalářské práce je marketingový mix vybrané organizace. Teoretická část je zaměřena na marketingový mix a jeho prvky – produkt, cenu, distribuci a komunikaci, dále je popsána část situační analýzy – analýza ...
    • Marketingový plán vybrané firmy v oboru stomatologie 

      Autor: Michaela Vachová; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu pro malou firmu podnikající v oboru stomatologie. Teoretická část je zaměřena na definování marketingového výzkumu a nastí-nění struktury marketingového plánu. ...
    • Návrh strategie pro menší strojírenskou firmu 

      Autor: Kamila Matějková; Vedoucí práce: Zralý Martin; Oponent práce: Kozel David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
      Cílem této diplomové práce je návrh strategie pro menší strojírenskou společnost, která zajistí stabilitu a zvýšení ekonomické hodnoty společnosti. Výchozím bodem pro návrh strategie je analýza současného stavu společnosti, ...
    • Podnikatelský plán 

      Autor: Natálie Yacoubová; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-19)
      Cílem bakalářské práce je zpracování podnikatelského záměru na základě výchozích podmínek investora Ing. Ctibora Šturce na jeho vlastním pozemku v obci Chýně. Práce slouží investorovi při rozhodování, zda vynaloží prostředky ...
    • Podnikatelský plán: samoobslužná auto myčka jako podnikatelská příležitost pro investora 

      Autor: Jan Pitra; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Kukliš Igor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)
      Cílem diplomové práce je vypracování podrobného podnikatelského plánu na provoz bezkontaktní samoobslužné auto myčky v lokalitě České Budějovice, který poslouží jako podnikatelská příležitost pro potencionálního investora. ...
    • Posouzení finanční situace vybraného podniku 

      Autor: Jan Žalud; Vedoucí práce: Klesla Arnošt; Oponent práce: Sponer Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-04)
      Cílem diplomové práce je posoudit finanční situaci v daném podniku a na základě výsledků analýzy navrhnout doporučení na zlepšení. Teoretická část práce se věnuje vymezení základních pojmů v oblasti finanční analýzy, ...
    • Role sociálních sítí v marketingové komunikaci firmy 

      Autor: Barbora Hubínková; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Zmatlík Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Bakalářská práce se zabývá analýzou a rolí sociálních sítí v marketingové komunikaci firmy. Konkrétně je zaměřena na společnost Form Factory s.r.o. V teoretické části je shrnutí na základě teoretických poznatků dostupných ...
    • Stanovení hodnoty firmy PETROF, spol. s r.o. 

      Autor: Vasyl Salmaj; Vedoucí práce: Čámská Dagmar; Oponent práce: Jindřichovská Irena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-21)
      Obsahem práce je vymezení teoretické metodologie sloužící ke komplexnímu ocenění podniku, z níž vycházejí praktické části strate-gické a finanční analýzy, analýzy generátorů hodnot, tvorba finančního plánu a následné finální ...
    • Založení rádiové a televizní stanice MÚVS 

      Autor: Klára Kubíčková; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Vymětal Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-02)
      Práce se zabývá založením rádiové a televizní stanice Masarykova ústavu vyšších studií. Cílem bylo seznámit čtenáře s procesem tvorby projektu tohoto typu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická ...