Browsing oddělení ekonomických studií by Subject "Marketing"
Now showing items 1-16 of 16
-
Analýza komunikačního mixu společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o.
; Supervisor: Cupalová Soňa; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-06)Tato bakalářská práce se zaměřuje na charakteristiku a analýzu komunikačního mixu společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o. Cílem práce je poskytnout přehled o jednotlivých nástrojích komunikačního mixu a jejich využití ve ... -
Analýza marketingu inovačního produktu
; Supervisor: Procházka Jan; Opponent: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)Cílem této práce je zaměřit se na problematiku optimalizace marketingového mixu společnosti Mejzlik propellers, s.r.o. První část práce se zabývá teoretickými informacemi o marketingových analýzách a marketingovém mixu. ... -
Analýza marketingu vybrané technologické firmy
; Supervisor: Zmatlík Jiří; Opponent: Hřebík František
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-08)Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingu vybrané technologické firmy s cílem navrhnout marketingovou strategii do budoucna. V teoretické části budou vysvětleny marketingové pojmy, jež slouží jako podklad do ... -
Komunikační strategie při náboru studentů
; Supervisor: Charvátová Dagmar; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-21)Práce se v teoretické i praktické části zabývá komunikací při náboru studentů z hlediska marketingu. Definuje rozdíly mezi vnímáním studentů a manažerů. Zároveň práce odhaluje způsoby komunikace, které studenti a manažeři ... -
Marketing a management divadel
; Supervisor: Štědroň Bohumír; Opponent: Králová Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)Práce se zabývá marketingem a managementem divadel s následnou aplikací v konkrétním prostředí divadla Semafor. Na základě znalosti prostředí divadla, zjištěných informací o historickém vývoji a ekonomických ukazatelích ... -
Marketing management mezinárodních kosmických projektů
; Supervisor: Štědroň Bohumír; Opponent: Skokanová Dagmar
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-08)Bakalářská práce se zabývá marketingem a managementem vybraných kosmických organizací a kosmických projektů. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti marketingu a ma-nagementu a věnuje se významným kosmickým ... -
Marketing nezávislého hudebního vydavatelství
; Supervisor: Štědroň Bohumír; Opponent: Procházka Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)Jako téma své bakalářské práce jsem si vybral „Marketing nezávislého hudebního vydavatelství“, se zaměřením na marketingovou kampaň vlastního hudebního alba. Toto téma jsem si zvolil na základě vlastní přímé zkušenosti a ... -
Marketingová strategie firmy a ekologická hlediska
; Supervisor: Zmatlík Jiří; Opponent: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)Předmětem bakalářské práce je marketingová strategie vybraného podniku z ekologického hlediska. Následně se práce zabývá návrhem na rozšíření marketingových činností do budoucnosti pro zlepšení dosavadních aktivit. Reknihy ... -
Marketingová strategie firmy Agát s.r.o.
; Supervisor: Zmatlík Jiří; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)Tato bakalářská práce se primárně zaměřuje na marketingovou analýzu malé rodinné firmy s cílem navrhnout doporučení a opatření, která povedou ke zlepšení současné marketingové strategie společnosti. První část práce rozebírá ... -
Marketingový management Rádia Relax
; Supervisor: Štědroň Bohumír; Opponent: Zmatlík Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)Bakalářská práce se bude zabývat analýzou marketingového managementu konkrétního rádia s přesahem do vybraných pojmů marketingu a managementu s cílem určit možné optimalizace procesů pro budoucnost Rádia Relax. Teoretická ... -
Marketingový management ve vybraném segmentu s ohledem na celosvětovou koronavirovou krizi
; Supervisor: Štědroň Bohumír; Opponent: Procházka Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-09)Abstrakt této diplomové práce se zabývá tématem marketingového managementu v segmentu středních a velkých společností v kontextu celosvětové koronavirové krize. Práce se zabývá téma- tem marketingového managementu v celé ... -
Porovnání online a offline marketingu společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o.
; Supervisor: Cupalová Soňa; Opponent: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)Tato bakalářská práce se zaměřuje na komparaci marketingu v online a offline prostředí. Cílem práce je zhodnotit efektivitu reklamy a její vliv na marketingovou komunikaci společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. ... -
Reklama na sociálních sítích
; Supervisor: Štědroň Bohumír; Opponent: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-03)Tato bakalářská práce se zabývá v teoretické části nástroji marketingového a komunikačního mixu, marketingovou komunikací na internetu, marketingovým výzkumem a dalšími informacemi, které jsou pro marketing a reklamu ... -
Role marketingu na sociálních sítích
; Supervisor: Štědroň Bohumír; Opponent: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-01)Bakalářská práce se věnuje marketingu a rolím, které má na sociálních sítích. Teoretická část obsahuje definice marketingových pojmů, vztah marketingu a internetu a také princip fungování sociálních sítí. V neposlední řadě ... -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
; Supervisor: Makovský Petr; Opponent: Kubálek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)V bakalářské práci je uvedeno, jak správně navrhnout webovou stránku, aby byla nejen uživatelsky přívětivá, ale také optimalizovaná pro vyhledávače. Práce se věnuje tomu, jaké elementy správně použít a také jakou strukturu ... -
Vliv marketingu na děti a mládež
; Supervisor: Štědroň Bohumír; Opponent: Zmatlík Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-02)Diplomová práce zkoumá, jaký vliv mají marketingové aktivity na děti dle určitého stupně vzdělání. Cílem práce je definovat, jak se v průběhu vzdělávání mění vlivy ovlivňující děti ve spotřebitelském chování. Zároveň se ...