Now showing items 1-16 of 16

    • Analýza komunikačního mixu společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o. 

      Author: Linda Říhová; Supervisor: Cupalová Soňa; Opponent: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-06)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na charakteristiku a analýzu komunikačního mixu společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o. Cílem práce je poskytnout přehled o jednotlivých nástrojích komunikačního mixu a jejich využití ve ...
    • Analýza marketingu inovačního produktu 

      Author: Milan Vrbík; Supervisor: Procházka Jan; Opponent: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
      Cílem této práce je zaměřit se na problematiku optimalizace marketingového mixu společnosti Mejzlik propellers, s.r.o. První část práce se zabývá teoretickými informacemi o marketingových analýzách a marketingovém mixu. ...
    • Analýza marketingu vybrané technologické firmy 

      Author: Petr Žemlička; Supervisor: Zmatlík Jiří; Opponent: Hřebík František
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-08)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingu vybrané technologické firmy s cílem navrhnout marketingovou strategii do budoucna. V teoretické části budou vysvětleny marketingové pojmy, jež slouží jako podklad do ...
    • Komunikační strategie při náboru studentů 

      Author: Nikola Vrtišková; Supervisor: Charvátová Dagmar; Opponent: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-21)
      Práce se v teoretické i praktické části zabývá komunikací při náboru studentů z hlediska marketingu. Definuje rozdíly mezi vnímáním studentů a manažerů. Zároveň práce odhaluje způsoby komunikace, které studenti a manažeři ...
    • Marketing a management divadel 

      Author: Klára Kubíčková; Supervisor: Štědroň Bohumír; Opponent: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
      Práce se zabývá marketingem a managementem divadel s následnou aplikací v konkrétním prostředí divadla Semafor. Na základě znalosti prostředí divadla, zjištěných informací o historickém vývoji a ekonomických ukazatelích ...
    • Marketing management mezinárodních kosmických projektů 

      Author: Vlastimil Horák; Supervisor: Štědroň Bohumír; Opponent: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-08)
      Bakalářská práce se zabývá marketingem a managementem vybraných kosmických organizací a kosmických projektů. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti marketingu a ma-nagementu a věnuje se významným kosmickým ...
    • Marketing nezávislého hudebního vydavatelství 

      Author: William Mendonca Sachambula; Supervisor: Štědroň Bohumír; Opponent: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Jako téma své bakalářské práce jsem si vybral „Marketing nezávislého hudebního vydavatelství“, se zaměřením na marketingovou kampaň vlastního hudebního alba. Toto téma jsem si zvolil na základě vlastní přímé zkušenosti a ...
    • Marketingová strategie firmy a ekologická hlediska 

      Author: Adéla Davidová; Supervisor: Zmatlík Jiří; Opponent: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Předmětem bakalářské práce je marketingová strategie vybraného podniku z ekologického hlediska. Následně se práce zabývá návrhem na rozšíření marketingových činností do budoucnosti pro zlepšení dosavadních aktivit. Reknihy ...
    • Marketingová strategie firmy Agát s.r.o. 

      Author: Sára Bažantová; Supervisor: Zmatlík Jiří; Opponent: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)
      Tato bakalářská práce se primárně zaměřuje na marketingovou analýzu malé rodinné firmy s cílem navrhnout doporučení a opatření, která povedou ke zlepšení současné marketingové strategie společnosti. První část práce rozebírá ...
    • Marketingový management Rádia Relax 

      Author: Antonín Merta; Supervisor: Štědroň Bohumír; Opponent: Zmatlík Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Bakalářská práce se bude zabývat analýzou marketingového managementu konkrétního rádia s přesahem do vybraných pojmů marketingu a managementu s cílem určit možné optimalizace procesů pro budoucnost Rádia Relax. Teoretická ...
    • Marketingový management ve vybraném segmentu s ohledem na celosvětovou koronavirovou krizi 

      Author: Filip Šulc; Supervisor: Štědroň Bohumír; Opponent: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-09)
      Abstrakt této diplomové práce se zabývá tématem marketingového managementu v segmentu středních a velkých společností v kontextu celosvětové koronavirové krize. Práce se zabývá téma- tem marketingového managementu v celé ...
    • Porovnání online a offline marketingu společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. 

      Author: Hana Hufeislová; Supervisor: Cupalová Soňa; Opponent: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na komparaci marketingu v online a offline prostředí. Cílem práce je zhodnotit efektivitu reklamy a její vliv na marketingovou komunikaci společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. ...
    • Reklama na sociálních sítích 

      Author: Kristýna Švestková; Supervisor: Štědroň Bohumír; Opponent: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-03)
      Tato bakalářská práce se zabývá v teoretické části nástroji marketingového a komunikačního mixu, marketingovou komunikací na internetu, marketingovým výzkumem a dalšími informacemi, které jsou pro marketing a reklamu ...
    • Role marketingu na sociálních sítích 

      Author: Karolína Kasnerová; Supervisor: Štědroň Bohumír; Opponent: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-01)
      Bakalářská práce se věnuje marketingu a rolím, které má na sociálních sítích. Teoretická část obsahuje definice marketingových pojmů, vztah marketingu a internetu a také princip fungování sociálních sítí. V neposlední řadě ...
    • Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače 

      Author: Eva Bartoňková; Supervisor: Makovský Petr; Opponent: Kubálek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      V bakalářské práci je uvedeno, jak správně navrhnout webovou stránku, aby byla nejen uživatelsky přívětivá, ale také optimalizovaná pro vyhledávače. Práce se věnuje tomu, jaké elementy správně použít a také jakou strukturu ...
    • Vliv marketingu na děti a mládež 

      Author: Tereza Toufarová; Supervisor: Štědroň Bohumír; Opponent: Zmatlík Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-02)
      Diplomová práce zkoumá, jaký vliv mají marketingové aktivity na děti dle určitého stupně vzdělání. Cílem práce je definovat, jak se v průběhu vzdělávání mění vlivy ovlivňující děti ve spotřebitelském chování. Zároveň se ...