Zobrazují se záznamy 348-367 z 898

    • Implementace rámce SAFe do organizace 

      Autor: Aneta Polenová; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Bronec Oldřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-17)
      Diplomová práce se zabývá tématem implementace znalostního rámce Scaled Agile Framework® do organizace. Cílem této práce je zkoumání teorie agilního přístupu a jak je používán ve vybrané organizaci. Teoretická část je ...
    • Implementace softwaru do projektového řízení společnosti 

      Autor: Alena Poláčková; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Bronec Oldřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-31)
      Diplomová práce se zabývá hodnocením vlivu implementace projektového softwaru na efektivitu projektového řízení ve společnosti SPCSS. Cílem práce je prozkoumat, jak digitalizace projektového řízení přispívá ke zlepšení ...
    • Index S&P 500 z pohledu day tradera 

      Autor: Alessandro Bryk; Vedoucí práce: Hřebík František; Oponent práce: Makovský Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-05-31)
      Tématem diplomové práce je popsat výhody indexu S&P 500 při obchodování s opcemi. Teoretická část se zabývá burzovními subjekty, konstrukcí indexu, základy daytradingu, opčními kontrakty a psychologií obchodování. V praktické ...
    • Influencer marketing a cílový zákazník firmy ulivilu s. r. o. 

      Autor: Romana Klimentová; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Tato bakalářská práce se věnuje influencer marketingu a influencerům jako takovým. V teoretické části je popsáno téma influencer marketing, jeho cíle a nástroje, dále je definován pojem influencer marketing, ke kterému ...
    • Influenceři a online marketing na sociálních sítích 

      Autor: Tereza Neubergová; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Tato bakalářská práce se věnuje online marketingu, sociálním sítím a influencerům. V teoretické části je popsána marketingová komunikace, nástroje a výhody online marketingu, sociální sítě, influenceři a jejich dělení, ...
    • Inovace aplikace pro plánování letů 

      Autor: Stanislav Čaja; Vedoucí práce: Kaiser Jiří; Oponent práce: Frolík Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)
      Diplomová práce se zabývá analýzou systému pro plánování letů a následným návrhem optimalizace uživatelského průchodu aplikací z pohledu procesů nutných pro vytvoření plánu letu. Dále jsou popsány byznys požadavky na funkci ...
    • Inovace marketingového mixu společnosti Mixit, s.r.o. 

      Autor: Pavlovová Dáša; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Havránek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nástrojů marketingového mixu vybrané obchodní společnosti. Člení se do dvou částí. Teoretická část bakalářské práce je věnována literární rešerši, v rámci které jsou vymezeny základní ...
    • Inovace marketingového mixu společnosti Mixit, s.r.o. 

      Autor: Pavlovová Dáša; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Havránek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-18)
      Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nástrojů marketingového mixu vybrané obchodní společnosti. Člení se do dvou částí. Teoretická část bakalářské práce je věnována literární rešerši, v rámci které jsou vymezeny základní ...
    • Inovace v systému hodnocení ve vybrané organizaci 

      Autor: Jetýlková Adéla; Vedoucí práce: Toth Daniel; Oponent práce: Holá Hana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-04-26)
      Cílem této práce bylo provést výzkum ve vybrané společnosti a zhodnotit zavedený systém hodnocení. V teoretické části se nachází základní pojmy související s problematikou. V praktické části, která by měla navazovat na ...
    • Inovační projekt aplikace pro statistickou analýzu v prostředí prohlížeče a Node.js 

      Autor: Pavel Mužík; Vedoucí práce: Löster Tomáš; Oponent práce: Danko Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-16)
      Práce se zabývá možnou inovací současných softwarových řešení pro statistickou analýzu ve smyslu přístupnosti a zohlednění uživatelských potřeb. Statistický software coby kategorie patří k jedné z nejdéle existujících ...
    • Inovační projekt: Finance a ceniny v retailovém podniku Ahold CZ, a.s. 

      Autor: Veselý Ondřej; Vedoucí práce: Freiberg František; Oponent práce: Junaštíková Jana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Teoretická část diplomové práce s názvem "Inovační projekt: Ceniny v retailovém podniku" se zabývá vymezením problematiky inovačního projektu zaměřeného na krátkodobý finanční majetek - ceniny v maloobchodním podniku. ...
    • Inovátoři v České republice 

      Autor: Matěj Belička; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-03)
      Inovátor, průkopník, je osoba, která jako první využije nový způsob, odlišný od doposud všeobecně známých způsobů při používání věcí nebo myšlenek. Takovým způsobem umožňuje pokrok, respektive další rozšíření lidského ...
    • Interkulturní management: Česká a izraelská pracovní kultura 

      Autor: Monika Tiralová; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Zmatlík Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
      Cílem této práce je porovnat českou a izraelskou národní a pracovní kulturu a představit doporučení vedoucí ke zmírnění kulturního šoku Čechů imigrujících do Izraele. V teoretické části je představen pojem kultura, vrstvy ...
    • Internetový marketing vybrané společnosti 

      Autor: Daniela Vepryk; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Kaiser Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-03)
      Táto bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem a jeho nástroji. Cílem práce je provedení analýzy nástrojů internetového marketingu ve vybrané společ-nosti a vypracování návrhu ke zlepšení celkové online komunikace. ...
    • Interní komunikace v IT firmě 

      Autor: Morávková Šárka; Vedoucí práce: Švihlíková Svatava; Oponent práce: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-09)
      Interní komunikace je součástí všech firemních procesů a může mít významný vliv na konkurenceschopnost firmy. Tato práce proto zkoumá funkčnost interní komunikace v IT firmě. Detailněji se práce zabývá zhodnocením kvality ...
    • Interní komunikace ve společnosti A|W Graph, s.r.o. 

      Autor: Trnková Veronika; Vedoucí práce: Švihlíková Svatava; Oponent práce: Svoboda Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-03)
      Bakalářská práce se zaměřuje na interní komunikaci společnosti A|W Graph, s.r.o. Cílem této práce je zhodnotit interní komunikaci konkrétní společnosti. Práce je rozdělena na dvě části. První je zaměřena na teoretickou ...
    • Investice v kryptoměnách v porovnání s jinými druhy investic 

      Autor: Miroslav Spremo; Vedoucí práce: Hřebík František; Oponent práce: Sponer Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Cílem bakalářské práce je porovnat investice v kryptoměnách s jinými druhy investic. Teoretická část je zaměřena na popis pojmů, které úzce souvisejí s obchodováním kryptoměn, komodit a akcií na trhu. Větší pozornost je ...
    • Investování do akcií výrobců sportovního oblečení 

      Autor: Ondřej Adámek; Vedoucí práce: Makovský Petr; Oponent práce: Schlossberger Otakar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-16)
      Cílem této diplomové práce je posoudit atraktivitu investic do akcií firem vyrábějících sportovní oblečení, s konkrétním zaměřením na společnosti, Nike Inc., adidas AG a Puma SE. Práce začíná diskusí o investování, ...
    • Investování do kryptoměn v porovnání s jinými druhy investic 

      Autor: Robert Plecitý; Vedoucí práce: Hřebík František; Oponent práce: Sponer Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-05)
      Tato bakalářská práce se zabývá komparativní analýzou kryptoměn, akcií a komodit jako investičních nástrojů. V teoretické části práce jsou představeny základní principy a historie jednotlivých investičních nástrojů, včetně ...
    • Kalkulace cílových nákladů v podniku 

      Autor: Daria Li; Vedoucí práce: Beran Theodor; Oponent práce: Jindřichovská Irena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-02)
      Hlavním cílem této bakalářské práce je aplikace a posouzení metody cílových nákladů v konkrétním podniku. V teoretické části práce je vysvětlen koncept Target Costing, jeho principy, cíle a postupy, včetně důrazu na ...