Interní komunikace ve společnosti A|W Graph, s.r.o.
Internal Communications in Company A|W Graph, s.r.o.
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Trnková Veronika
Vedoucí práce
Švihlíková Svatava
Oponent práce
Svoboda Petr
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na interní komunikaci společnosti A|W Graph, s.r.o. Cílem této práce je zhodnotit interní komunikaci konkrétní společnosti. Práce je rozdělena na dvě části. První je zaměřena na teoretickou stránku věci. Zahrnuje vysvětlení pojmu interní komunikace, uvádí druhy, formy a směry komunikace a možnosti hodnocení této problematiky. Druhou část představuje praktická část, která obsahuje charakteristiku vybraného podniku A|W Graph s.r.o. a následnou analýzu a návrhy na zvýšení úrovně interní komunikace této společnosti. Závěr práce zahrnuje celkové zhodnocení interní komunikace zvoleného podniku. The bachelor thesis is followed up an internal communication of A|W graph sro. The main goal of this thesis is evaluate an internal communication of this company. The thesis consists of two parts. The first part is focused on a theoretical site of the matter. Concepts such as internal communication, kinds, forms and wa-ys of communication and options of ratings of this problematics are explained he-re in this part. The second part represents the practical part which contains cha-racteristics of a selected company A/w graph sro followed by an analysis and suggestions for improvement of an internal communication of this company. Conclusion contains an overall evaluation of internal communication of a selected company.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [614]