Zobrazit minimální záznam

Gaming environment with artificial intelligence for motivational web application



dc.contributor.advisorJiřina Marcel
dc.contributor.authorKulík Jakub
dc.date.accessioned2016-10-17T08:52:20Z
dc.date.available2016-10-17T08:52:20Z
dc.date.issued2016-05-17
dc.identifierKOS-765360967105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/66516
dc.description.abstractBakalářská práce popisuje rozšíření motivační webové aplikace a její strategické hry o schéma inteligentního chování počítačového protivníka. Výsledná aplikace obsahuje pravidlový systém pro ovládání protivníků a multiagentní systém pro simulaci pohybu armád a interakce mezi nimi. Práce také obsahuje rozbor a implementaci generátoru náhodných ostrovů. Vzhledem k cílové skupině je aplikace časově nenáročná a zbytečně netrestá neaktivní členy týmu. V případě potřeby je umělá inteligence omezována nebo zcela neaktivní.cze
dc.description.abstractBachelors thesis describes an extension of a motivational web based application and its strategy game by a computer opponent with intelligent behavior. The application includes rule-based system for control of opponents and multi-agent system to simulate the movement of armies and interaction between them. The thesis also includes analysis and implementation of a random island generator. Because of the target group the application is not time consuming and it doesn't unnecessarily punishes inactive team members. The artifical inteligence is curtailed or completely inactive if necessary.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectumělá inteligence, multiagentní systém ve hrách, motivační webová hra, pravidlové systémy, procedurální generování obsahucze
dc.subjectartificial intelligence, multi agent systems in games, motivational web-based game, rule-based systems, procedural content generationeng
dc.titleHerní prostředí s umělou inteligencí pro motivační webovou aplikacicze
dc.titleGaming environment with artificial intelligence for motivational web applicationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2016-08-30
dc.contributor.refereeNovák Jakub
theses.degree.disciplineTeoretická informatikacze
theses.degree.grantorkatedra teoretické informatikycze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam