Zobrazit minimální záznam

Analysis of marketing mix of company Bubbleology in Czech Republic



dc.contributor.advisorHorová Olga
dc.contributor.authorHašek Zdeněk
dc.date.accessioned2016-10-17T08:41:10Z
dc.date.available2016-10-17T08:41:10Z
dc.date.issued2016-05-19
dc.identifierKOS-593779810505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/66241
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá společností Bubbleology a jejími aktivitami na českém trhu s bubble tea. Cílem práce je analýza marketingového mixu a následné navržení vhodných doporučení, které by pomohly společnosti v konkurenčním prostředí. Nejprve je však provedena situační analýza podniku, jenž má odhalit silné a slabé stránky společnosti a její postavení na trhu. Poté jsou provedena šetření, jenž popisují cílovou skupinu zákazníků a jejich chování. Jednotlivé výsledky analýz jsou konzultovány při skupinovém šetření, aby došlo k potvrzení či vyvrácení závěrů. Na konci jsou prezentovány doporučení, které by mohly zvýšit věrnost a loajalitu zákazníků, popřípadě získat zákazníky nové.cze
dc.description.abstractThe thesis deals with company Bubbleology and their activities on czech bubble tea market. The objective of the thesis is analysis of marketing mix and follows to suggest appropriate recommendations, which would help the company in competitive environment. However at the first is made analysis of business, which should reveal strengths and weaknesses of company and position on market. Then are made some investigations, which describe target group of customers and their purchasing behaviour. Individual results of analyses are discussed at focus group, for a purpose to prove or disprove my results. At the end are presented recommendations, which could increase customers loyalty and constancy or to get new costumers.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectBubble tea, Marketingový mix, Marketingový výzkum, Marketingové prostředí, Podpora prodeje, Sociální sítěcze
dc.subjectBubble tea, Marketing mix, Marketing research, Marketing environment, Sales promotion, Social networkseng
dc.titleAnalýza marketingového mixu společnosti Bubbleology v České Republicecze
dc.titleAnalysis of marketing mix of company Bubbleology in Czech Republiceng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2016-06-24
dc.contributor.refereeŠvadlenka Jaroslav
theses.degree.disciplinePodnikání a management v průmyslucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmePodnikání a komerční inženýrství v průmyslucze


Soubory tohoto záznamu



Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam