Zobrazit minimální záznam

Motorcycle Passive Safety



dc.contributor.advisorKovanda Jan
dc.contributor.authorOrszág Pavol
dc.date.accessioned2016-10-17T08:40:46Z
dc.date.available2016-10-17T08:40:46Z
dc.date.issued2016-06-01
dc.identifierKOS-591877026205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/66230
dc.description.abstractAutor sa v tejto práci venuje problematike pasívnej bezpečnosti na motocykloch. V súvislosti s pasívnou bezpečnosťou motocyklov v prvej časti analyzuje štatistiky dopravných nehôd s účasťou motocyklistov. Ďalej uvádza príklady existujúcich pasívnych prvkov bezpečnosti. V ďalších častiach nasleduje popis V2V a V2I komunikácie a spôsoby prenosu informácií medzi vozidlami vhodné pre navrhované riešenie. V poslednej časti sa venuje navrhovaniu asistenčného systému. V závere hodnotí podstatu systémovej pasívnej bezpečnosti a prínos navrhnutej aplikácie.cze
dc.description.abstractThe author of this work deals with the problem of passive safety on motorcycles. With regard to passive safety of motorcycles in the first part analyzes the statistics of road accidents involving motorcyclists. The following are examples of existing passive safety elements. In other parts, the description of V2V and V2I communication and ways to transfer information between vehicles suitable for the proposed solution. The last part is dedicated to the design of an assistance system. In the end, it assesses the merits of the system of passive safety and benefits of proposed applications.eng
dc.language.isoSLO
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectpasívna bezpečnosť, motocykel, jazdec, V2V, asistenčný systémcze
dc.subjectpassive safety, motorcycle, rider, V2V, assistance systemeng
dc.titlePasivní bezpečnost motocyklůcze
dc.titleMotorcycle Passive Safetyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2016-06-29
dc.contributor.refereeKrejčí Jan
theses.degree.disciplineBezpečnost dopravních prostředků a cestcze
theses.degree.grantorústav bezpečnostních technologií a inženýrstvícze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam