Zobrazit minimální záznam

Ways of acquiring customer information and their usage for business purposes



dc.contributor.advisorNáplava Pavel
dc.contributor.authorHryzák Ondřej
dc.date.accessioned2016-10-17T08:32:08Z
dc.date.available2016-10-17T08:32:08Z
dc.date.issued2016-05-27
dc.identifierKOS-587864740705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/66040
dc.description.abstractTato práce se zabývá možnostmi získávání informací o zákaznících. První část je zaměřena na to, jaké informace a jakým způsobem lze o zákaznících získávat, a které technologie je k tomu možné využít. Jednotlivé technologie jsou poté vzájemně porovnány s ohledem na možnosti použití v segmentu malých až středních obchodních firem. Druhá část začíná výběrem vhodné technologie. Pro tu jsem vytvořil případovou studii možného systému, který využívá vybranou technologii pro sběr informací o zákaznících tak, aby je šlo dále využít pro rozvoj podnikání. V závěru práce je vyhodnocení použití vybrané technologie navrženým systémem pro získávání informací.cze
dc.description.abstractThis thesis is involved in acquiring information about customers. The initial part is focused on what kind of information and in which way it is possible to obtain it and which technologies are available to use for this purpose. All the technologies are then mutually compared concerning the possibility of using them in a segment of small up to middle businesses. The second part starts with with a choice of one suitable technology. For this very one I created a case study of a system using this chosen technology for an information selection in a way that enables it to further exploit it for an business?s development. In a final part one can find an evaluation of the chosen technology system design for the information obtaining. In a final part one can find an evaluation of the chosen technology used in created system.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectNFC, QR, BluetoothBeacon, informacecze
dc.subjectNFC, QR, BluetoothBeacon, informationeng
dc.titleMožnosti získávání informací o zákaznících a jejich využití pro podporu rozvoje podnikánícze
dc.titleWays of acquiring customer information and their usage for business purposeseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2016-06-13
dc.contributor.refereeŠedek Pavel
theses.degree.disciplineManažerská informatikacze
theses.degree.grantorkatedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědcze
theses.degree.programmeSoftwarové technologie a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam