Možnosti získávání informací o zákaznících a jejich využití pro podporu rozvoje podnikání
Ways of acquiring customer information and their usage for business purposes
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Hryzák Ondřej
Supervisor
Náplava Pavel
Opponent
Šedek Pavel
Field of study
Manažerská informatikaStudy program
Softwarové technologie a managementInstitutions assigning rank
katedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědDefended
2016-06-13Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se zabývá možnostmi získávání informací o zákaznících. První část je zaměřena na to, jaké informace a jakým způsobem lze o zákaznících získávat, a které technologie je k tomu možné využít. Jednotlivé technologie jsou poté vzájemně porovnány s ohledem na možnosti použití v segmentu malých až středních obchodních firem. Druhá část začíná výběrem vhodné technologie. Pro tu jsem vytvořil případovou studii možného systému, který využívá vybranou technologii pro sběr informací o zákaznících tak, aby je šlo dále využít pro rozvoj podnikání. V závěru práce je vyhodnocení použití vybrané technologie navrženým systémem pro získávání informací. This thesis is involved in acquiring information about customers. The initial part is focused on what kind of information and in which way it is possible to obtain it and which technologies are available to use for this purpose. All the technologies are then mutually compared concerning the possibility of using them in a segment of small up to middle businesses. The second part starts with with a choice of one suitable technology. For this very one I created a case study of a system using this chosen technology for an information selection in a way that enables it to further exploit it for an business?s development. In a final part one can find an evaluation of the chosen technology system design for the information obtaining. In a final part one can find an evaluation of the chosen technology used in created system.
Collections
- Bakalářské práce - 13116 [501]