Zobrazit minimální záznam

Draft of Communication Strategy of Company operating in B2B markets



dc.contributor.advisorJoudalová Barbora
dc.contributor.authorHudíková Jana
dc.date.accessioned2016-06-22T19:34:31Z
dc.date.available2016-06-22T19:34:31Z
dc.date.issued2016-04-19
dc.identifierKOS-593779840905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/65031
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikační strategie. Cílem práce je vytvořit návrh komunikační strategie malého podniku působícího na B2B trzích, který doposud komunikační strategii neměl. Podkladem pro vypracování této strategie jsou dílčí analýzy spadající do situační analýzy. Celá strategie je založena na marketingových nástrojích typických pro B2B trhy jako je osobní prodej, direct mailing nebo připomínací a informativní reklama. Strategie vychází z hlavních podnikových cílů, jako je získávání nových zákazníků a zvyšování ročních tržeb.cze
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the issue of marketing communication strategy. The purpose is to figure out the draft of communication strategy of a small company operating in B2B markets, that had no strategy until now. The bases for the development of the strategy are included in the partial analysis of the situation analysis. The whole strategy is based on typical marketing tools for B2B markets such as personal selling, direct mailing or reminder and informative advertising. The strategy builds on key business objectives, such as acquiring new customers and increasing of annual sales.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectMarketingová komunikace, komunikační strategie, B2B trhy, situační analýza, získávání zákazníkůcze
dc.subjectMarketing communication, communication strategy, B2B markets, situation analysis, customer acquisitioneng
dc.titleNávrh komunikační strategie vybrané organizace působící na B2B trzíchcze
dc.titleDraft of Communication Strategy of Company operating in B2B marketseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2016-06-10
dc.contributor.refereeHavlová Milena
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantor32116cze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam