Návrh komunikační strategie vybrané organizace působící na B2B trzích
Draft of Communication Strategy of Company operating in B2B markets
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Hudíková Jana
Supervisor
Joudalová Barbora
Opponent
Havlová Milena
Field of study
Projektové řízení inovací v podnikuStudy program
Řízení rozvojových projektůInstitutions assigning rank
32116Defended
2016-06-10Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikační strategie. Cílem práce je vytvořit návrh komunikační strategie malého podniku působícího na B2B trzích, který doposud komunikační strategii neměl. Podkladem pro vypracování této strategie jsou dílčí analýzy spadající do situační analýzy. Celá strategie je založena na marketingových nástrojích typických pro B2B trhy jako je osobní prodej, direct mailing nebo připomínací a informativní reklama. Strategie vychází z hlavních podnikových cílů, jako je získávání nových zákazníků a zvyšování ročních tržeb. The diploma thesis deals with the issue of marketing communication strategy. The purpose is to figure out the draft of communication strategy of a small company operating in B2B markets, that had no strategy until now. The bases for the development of the strategy are included in the partial analysis of the situation analysis. The whole strategy is based on typical marketing tools for B2B markets such as personal selling, direct mailing or reminder and informative advertising. The strategy builds on key business objectives, such as acquiring new customers and increasing of annual sales.
Collections
- Diplomové práce - 32116 [884]