Zobrazit minimální záznam

Strategic Marketing Plan for the SecurityBulletin.cz



dc.contributor.advisorJoudalová Barbora
dc.contributor.authorKrůčková Tereza
dc.date.accessioned2016-06-22T19:34:30Z
dc.date.available2016-06-22T19:34:30Z
dc.date.issued2016-05-08
dc.identifierKOS-593779842405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/65028
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá zpracováním marketingového plánu pro webový portál CyberSecutityBulletin.cz, který působí v oblasti kybernetické bezpečnosti. Cílem práce je navržení strategického marketingového plánu na jeden rok, který bude prakticky využitelný, neboť webový portál komplexní marketingový plán doposud nevytvářel. Pro tvorbu návrhu strategie plánu byly využity informace získané z provedených analýz v rámci situační analýzy jako PEST, Porterův model pěti sil nebo matice SWOT. Součástí analýzy bylo také vlastní dotazníkové šetření týkající se spokojenosti zákazníků portálu a hloubkový rozhovor s majitelem. Výsledkem marketingového plánu je navržení konkrétních marketingových nástrojů, jejichž zavedení povede k naplnění cílů - jako zvýšení počtu uživatelů webového portálu nebo větší uživatelský komfort.cze
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the creation of a marketing plan for the cyber security website CyberSecurityBulletin.cz. The purpose of the thesis is to design a marketing strategy for one year, which will be useful as a marketing plan has never existed for this website before. The marketing strategy is based on the results of various analyses, processed through situation analysis such as PEST, Porter's five forces analysis or SWOT analysis. Situation analysis also included questionnaire construction and in-depth interviews. The results of the marketing plan are concrete marketing tools, which will contribute to achieving objectives such as increasing the number of users or enhancing usability.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectMarketingová strategie, strategická marketingový plán, marketingový mix, situační analýza, kybernetická bezpečnost, zvýšení počtu uživatelůcze
dc.subjectMarketing strategy, strategic marketing plan, marketing mix, situation analysis, cyber security, increasing the number of userseng
dc.titleStrategický marketingový plán bezpečnostního portálu CyberSecurityBulletin.czcze
dc.titleStrategic Marketing Plan for the SecurityBulletin.czeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2016-06-06
dc.contributor.refereeHron Petr
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantor32116cze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam