Strategický marketingový plán bezpečnostního portálu CyberSecurityBulletin.cz
Strategic Marketing Plan for the SecurityBulletin.cz
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Krůčková Tereza
Vedoucí práce
Joudalová Barbora
Oponent práce
Hron Petr
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
32116Obhájeno
2016-06-06Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá zpracováním marketingového plánu pro webový portál CyberSecutityBulletin.cz, který působí v oblasti kybernetické bezpečnosti. Cílem práce je navržení strategického marketingového plánu na jeden rok, který bude prakticky využitelný, neboť webový portál komplexní marketingový plán doposud nevytvářel. Pro tvorbu návrhu strategie plánu byly využity informace získané z provedených analýz v rámci situační analýzy jako PEST, Porterův model pěti sil nebo matice SWOT. Součástí analýzy bylo také vlastní dotazníkové šetření týkající se spokojenosti zákazníků portálu a hloubkový rozhovor s majitelem. Výsledkem marketingového plánu je navržení konkrétních marketingových nástrojů, jejichž zavedení povede k naplnění cílů - jako zvýšení počtu uživatelů webového portálu nebo větší uživatelský komfort. This diploma thesis deals with the creation of a marketing plan for the cyber security website CyberSecurityBulletin.cz. The purpose of the thesis is to design a marketing strategy for one year, which will be useful as a marketing plan has never existed for this website before. The marketing strategy is based on the results of various analyses, processed through situation analysis such as PEST, Porter's five forces analysis or SWOT analysis. Situation analysis also included questionnaire construction and in-depth interviews. The results of the marketing plan are concrete marketing tools, which will contribute to achieving objectives such as increasing the number of users or enhancing usability.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [884]