Zobrazit minimální záznam

Possible Innovation of Selected Market Segment



dc.contributor.advisorNáplava Pavel
dc.contributor.authorGórecki Aleš
dc.date.accessioned2016-06-05T09:39:26Z
dc.date.available2016-06-05T09:39:26Z
dc.identifierKOS-587864384105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64629
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá inovacemi v odvětví vína. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje vymezení pojmů a představení analytických nástrojů, vhodných pro formulování inovativní strategie. Praktická část se poté zaměřuje nejprve na popis charakteristik vybraného odvětví a shrnutí nedávných a v současnosti probíhajících inovací. Následně se věnuje návrhu inovativního produktu, tedy formulaci strategie a jeho manažersko-ekonomické analýze.cze
dc.description.abstractBachelor thesis aims at innovations in the wine sector. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines concepts and analytical tools suitable for formulating innovative strategies. Practical part then focuses on describing the characteristics of the selected sector and a summary of recent and currently ongoing innovations. Then it deals with the design of an innovative product, thus formulating its strategy and its business analysis.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectInovace, strategie, strategie modrého oceánu, víno, vize projektu, business analýzacze
dc.subjectInnovation, Strategy, Blue Ocean Strategy, Wine, Visoin Document, Business Analysiseng
dc.titleNávrh inovace vybraného segmentu trhucze
dc.titlePossible Innovation of Selected Market Segmenteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeDobiáš Martin
theses.degree.disciplineManažerská informatikacze
theses.degree.grantorkatedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědcze
theses.degree.programmeSoftwarové technologie a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam