Návrh inovace vybraného segmentu trhu
Possible Innovation of Selected Market Segment
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Górecki Aleš
Supervisor
Náplava Pavel
Opponent
Dobiáš Martin
Field of study
Manažerská informatikaStudy program
Softwarové technologie a managementInstitutions assigning rank
katedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá inovacemi v odvětví vína. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje vymezení pojmů a představení analytických nástrojů, vhodných pro formulování inovativní strategie. Praktická část se poté zaměřuje nejprve na popis charakteristik vybraného odvětví a shrnutí nedávných a v současnosti probíhajících inovací. Následně se věnuje návrhu inovativního produktu, tedy formulaci strategie a jeho manažersko-ekonomické analýze. Bachelor thesis aims at innovations in the wine sector. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines concepts and analytical tools suitable for formulating innovative strategies. Practical part then focuses on describing the characteristics of the selected sector and a summary of recent and currently ongoing innovations. Then it deals with the design of an innovative product, thus formulating its strategy and its business analysis.
Collections
- Bakalářské práce - 13116 [504]