Zobrazit minimální záznam

User trajectory prediction based on apriori knowledge of position and velocity



dc.contributor.advisorPuričer Pavel
dc.contributor.authorNeretljak Vanja
dc.date.accessioned2016-06-05T09:39:15Z
dc.date.available2016-06-05T09:39:15Z
dc.date.issued2016-05-25
dc.identifierKOS-587864517805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64623
dc.description.abstractTento projekt se zabývá předpovídáním trajektorií letadel. Popisuje různé metody a ilustruje je na reálných datech. Trajektorie lze předpovědět z informací o letu, přičemž za použití údajů jako rychlost, zrychlení, dosavadní body průletu apod. lze budoucí trajektorii předpovědět s poměrně vysokou přesností ve smyslu procentuání chyby. Tento projekt je koncipován jako prvotní návrh implementace programu vytvořeného v softwaru Matlab pro předpovědi v procesech využívajících TCAS systémy. Výsledkem projektu jsou různé modely pro rychlou předpověď trajektorie letadla, které jsou využity k odesílání informace do kokpitu ve velmi krátkém časovém úseku, což má za následek aktivaci systému TCAS, který by zabránil nebezpečnému vzájemnému přiblížení se dvou letadel ve vzduchu.cze
dc.description.abstractThe prediction of an airplane trajectory, using different methods and different real-time available data, is described in this thesis. According to the information about the airplane flight, it is possible to predict its route. Using data such as speed or velocity, future points of its trajectory can be predicted in short time period with high accuracy. Moreover, using data such as values of points of its position that have already been sent to us, done prediction of the next points can be done, also with small error percent, too. This project is conceived to be the starting idea of implementing Matlab prediction in process of work of TCAS systems. The result of the project is a set of different models of prediction of an airplane route designed to send information in a very short time period to airplane, and in that way prevent turning on TCAS system which can prevent nearmiss of two airplanes on the sky.eng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectLetadlo, trajektorie, TCAS, Matlabcze
dc.subjectAirplane, trajectory, TCAS, Matlabeng
dc.titlePredikce trajektorie pohybu uživatele ze znalosti apriorních polohových a rychlostních datcze
dc.titleUser trajectory prediction based on apriori knowledge of position and velocityeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeHelisová Kateřina
theses.degree.disciplineKomunikační technikacze
theses.degree.grantorkatedra elektromagnetického polecze
theses.degree.programmeKomunikace, multimédia a elektronikacze


Soubory tohoto záznamu

















Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam