Zobrazit minimální záznam

Loyality programs on consumer markets and loyality program Sphere Card



dc.contributor.advisorNováková Lenka
dc.contributor.authorKrbec David
dc.date.accessioned2016-05-13T16:19:56Z
dc.date.available2016-05-13T16:19:56Z
dc.date.issued2014-05-06
dc.identifierKOS-721477176405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64559
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je jeden z marketingových nástrojů užívaných pro podporu prodeje - věrnostní zákaznické programy. Teoretická část práce tedy zasazuje věrnostní programy právě do kontextu marketingu a dále představuje jejich historii a vývoj. Pozornost je věnována také specifikům trhu - tedy segmentaci a cílovým zákaznickým skupinám, které jsou pro účinné nastavení věrnostního programu klíčové. Teoretická část práce představuje i obecné přínosy věrnostních programů (a to jak pro obchodníky, tak pro zákazníky) a nejrozšířenější věrnostní programy na území ČR. Praktická část je potom přímo vztažena k věrnostnímu programu Sphere card. Na základě dat získaných během sekundárního výzkumu představuje samotný program Sphere card a také modelové příklady jeho využití. K postižení efektivity zapojení se do tohoto věrnostního programu je užit výzkum primární - ve formě dotazníkové. Cílem je tedy představit princip fungování věrnostních programů a na příkladu věrnostního programu Sphere card (a tedy i na modelových situacích a prostřednictvím dotazníků) zjistit, jaký je reálný přínos pro obchodníky. V závěru jsou formulovány také možnosti, jak by bylo možné fungování zkoumaného věrnostního programu ještě zlepšit, či více využít jeho potenciálu.cze
dc.description.abstractThe aim of this Bachelor s thesis is to present one of the marketing tools used to promote sales the customer loyalty programmes. or this purpose, the theoretical part of the thesis puts the loyalty programmes into the context of marketing and presents their history and development. Attention is also paid to market specifics, i.e. segmentation and target customers groups which are the key elements of an effective adjustment of any loyalty programme. The theoretical part also presents general benefits of the loyalty programmes (for both the businessmen and the customers) and provides an overview of the most common loyalty programmes in the Czech Republic. The following empirical part of the present paper focuses on a concrete loyalty programme called "Sphere card". Based on the data gained through a secondary research, the paper identifies the main characteristics of the Sphere card programme and shows some model examples of its application as well. In order to describe the efficiency of participation in the programme a primary research (in the form of questionnaires) is then used. In other words, the goal of the thesis is to present the functioning principle of the loyalty programmes and to find out what their real benefit for the businessmen is, taking the Sphere card programme as a model example (several model situations and questionnaire are used). In conclusion, some suggestions for improving the loyalty programme in question are formulated and proposals for better exploiting of its potential are presented.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectPodpora prodeje, věrnostní programy, věrnostní program Sphere cardcze
dc.subjectLoyalty programs, Loyalty program Sphere card, Sales support,eng
dc.titleVěrnostní programy na spotřebitelských trzích a věrnostní program Sphere Cardcze
dc.titleLoyality programs on consumer markets and loyality program Sphere Cardeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2016-02-16
dc.contributor.refereeVelíšková Dana
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam